• substance

Nedräkningstråd för junimammor!!!

Snart är dags!

• Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!
  • Lill frugan

31 dagar kvar nu , tjoho!!!!

• bea85

Lotusblomman : hoppas för din skulle att du får se din lile tidigare. lycka till

• Rona

Lotusblomman: Hur går det? Har du några känningar? Jag tror jag struntar i en egen undersökning av livmodertappen...I dag har jag gjort 34 fulla veckor i alla fall, så man kan väl säga att den värsta faran är över...

• Lotusblomman

Rona: jorå, visst känns det som om något är annorlunda.. men jag tror ju inte att det är på G förrän jag känner riktiga värkar.. har mycket sammansdragningar och molvärk ilningar i livmodertappen och längst ner i magen. Vi får väl se när h*n behagar att komma..

ja, då är den värsta faran över, men även om man vill ha sin bebis hos sig så är det ju bättre om bebisen får stanna ett tag till..

lillamy2: Ja, nätterna är väl inte underbara precis!! Besök på toaletten varannan timme och man ligger oskönt.. fast sen jag började vara hemma och vila mer och därmed fick mindre ont i ryggen så sover jag bättre eftersom jag inte har lika ont!! Men snart så kommer vi vakna av barnskrik istället;)

kram på er alla!!

• tildan

17 dagar kvar och inatt har jag haft små värkar med ungefär en timmes mellanrum, tyvärr försvinner dom spårlöst sedan under dagen för att komma tillbaka under kvällen natten...
    Och visst gör dom lite ont, men det erkänner jag inte för skulle jag göra det så kommer jag nog dö innan liten är ute

• saharsa

43 dagar kvar och har nu för första gången fått foglossning tror jag, har mycket ont i jumskarna och blygbenet aj, aj, aj

• substance

17 dagar kvar.... det går sakta men säkert ner!

• ucka

28
    fick se lite av den på UL i går men inte mer än att den har ett huvud, en ryggrad och ett hjärta. Kom ut nu!

Svar på tråden Nedräkningstråd för junimammor!!!