Snuttiz83's coola vänner
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jaha, då startar väl JAG en ny tråd då
Ursprungstråden:
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m25216712.html
Jag har också haft en del gult-snor-flytningar (gud så fräscht det lät ) så först trodde jag att jag fått en infektion men efter att ha sökt lite på FL (FL måste vara guds gåva till den gravida kvinnan) så är det inte helt ovanligt och vad jag har kunnat läsa så säger barnmorskan att det är normalt.
Jag gick in i vecka 8+2 idag så det verkar som om vi är många på samma dag!
Nu känns inte v12 sååå långt borta längre
Vad läskigt med folk som haft blödningar.... huvva....
Jag har hittat bodysar och sparkdräkter här i Kina för ~12kr/st!! Så jag har våldsinhandlat barnkläder (jobbigt bara att behöva skaka av sig kollegorna varje gång man vill gå till just DEN våningen på marknaden). Ska dit ikväll igen och då tänkte jag shoppa lite mer, känns som att jag jinxar det men å andra sidan så är jag av någon anledning heeelt säker på att allt är som det ska!
Oj vad mycket man hinner missa när man är borta ett par dagar...
Idag ska vi på inskrivning! Hoppas vi får en bra barnmorska, som man får förtroende för.
Blä.... jag mår illa och har kräkits idag. Jag som var sååå säker på att jag skulle få slippa
Sen är jag trött som bara den!! Somnade t.o.m på tåget på väg till jobbet och missade min hållplats!! Och jag som köpt postafen mot illamående, då kommer jag ju säkerligen bara bli ÄNNU tröttare!
Och så var jag på inskrivning igår, allt såg bra ut utom blodtrycket. Hade ett undertryck på 95(!), så jag kommer bergis att få gå på tätare kontroller....
Kan ingen berätta för mig att det är värt det. Att lyckan kommer att bli större än allt jobbigt man måste gå igenom för just nu känns det bara blä....