Peppri skrev 2007-11-17 16:24:05 följande:
Strumläst83: Snygg vagn!!! Emmaljunga är bra grejer!! Jag måste oxå lägga till en bild på min sida på vår fina vagn!! Var har ni köpt den fina sängen??Så ni väljer att göra CUB alltså. Vi har bestämt oss för att inte göra det. Jag är inte i den åldern och vad jag förstått så får man inget definitivt svar. Och skulle sannolikheten vara lite större, så vet jag inte vad vi skulle göra med svaret. Så vi låter bli helt enkelt. Men jag har funderat en hel del över det.Ikväll ska vi på maskerad. Vi är inte jättepeppade, men det blir säkert trevligt. Stjärngosse och lucia - vi gör det lite enkelt för oss. Men vi bekräftar alltså det som man länge trott - Staffan har haft ihop det med lucian...
Jo Emmaljunga känns tryggt! Hojta till när du satt in en bild på vagnen.
sängen är IKEA's Hensvik faktiskt, billig och bra! Vi kommer att köpa en lite dyrare madrass dock, det känns lite viktigare att lägga pengar på en riktigt bra madrass till barnet!
Jo vi bad att få göra NUPP då vi är lite oroliga att få ett skadat barn (jättetöntigt egentligen då jag enbart är 24, men men). Men de gjorde CUB istället, vilket är NUPP+blodprov (på mig, inte på barnet, hi hi). Blodprovet är redan taget och Ultraljudet blir på onsdag! Precis som du säger så blir det endast en riskbedömning och precis som du så vet vi inte hur vi skulle ställa oss till ett negativt resultat.