Snuttiz83's coola vänner
Angelsound säger du.... vart kan man köpa en sådan?
Angelsound säger du.... vart kan man köpa en sådan?
Peppri:
Har du inte fått kallelse till rutin UL eller? Det fick jag bara ett par dagar efter inskrivning...
Jag tycker också du ska ringa och höra med dem vad som har hänt!
Johlinn:
Låter jobbigt med foglossning, hoppas att det blir bättre snart!
God jul alla!
Junior Mint; Jag känner också små "buffar" varje dag! Det är såå mysigt!! Oftast när jag sitter på tåget eller i bilen konstigt nog. Den kanske tycker om att åka tåg/bil?
På måndag är det ruting UL!!!! Uj uj uj vad vi längtar!!
Och på onsdag ska jag gå på en s.k. vecka 20-grupp för mammor som är runt vecka 20. Har någon annan blivit inbjuden till en sådan hos BM? Undrar vad vi ska göra där? Lite konstigt för BM sa att det BARA var mammor som var välkomna på just den träffen.
Sen har vi fått inbjudan till studiebesök på sjukhuset. När hade ni andra tänkt gå på den? Å ena sidan vill vi gå så fort som möjligt men då kanske man glömmer bort all info innan det blir dags. Då kanske det är bättre att gå senare i grav men då kanske man inte orkar eller så kanske man inte gillar det sjukhuset och det är för sent att söka till andra. Hmm.... dilemma.
Johlinn; Japp!! Ligger bilder i mitt galleri på våran lilla älskling!! Hur söt som helst!
Peppri - Grattis till lyckat UL!! jag är också Rh neg.
Junior mint skrev 2008-01-11 20:52:27 följande:
Junior mint skrev 2008-01-11 20:52:27 följande:
Junior; betalade 400 för den
Nu blir ju jag nyfiken, vad har du för namn på första Junior?
Själv har vi bestämt namn, och familjen vet om det, och ingen har kommenterat, tvärtom!
Junior mint skrev 2008-01-17 22:06:38 följande:
Junior mint skrev 2008-01-18 19:40:38 följande:
Junior mint skrev 2008-01-18 19:40:38 följande: