• kissemiss

lättare gravid efter spolning?

Är det sant att man har en ökad chans att bli gravid efter kontraströntgen av äggledarna?

• Svar på tråden lättare gravid efter spolning?
  • geten

Nej, ör inte medlem där. Lite olika mellan 24-28 oftas 25-26.

• min dotter Julia

dag 9 låter lite väl tidigt.. om du har såpass långa cyklar, om du nu inte skulle ha väldigt långa lutefaser

• geten

Tycker det jag också, någon gång har den ju varit 23 dagar och då blir det väl 14 dagar. Åååå, vad detta ska vara förvirrande.

• Buttelina

Jag försökt bli gravid i två låååånga år. sen gjorde jag en spolning och blev befruktad 5 dagar senare .

• min dotter Julia
    geten skrev 2007-12-06 22:51:40 följande:
    Tycker det jag också, någon gång har den ju varit 23 dagar och då blir det väl 14 dagar. Åååå, vad detta ska vara förvirrande.
    men 15 dagar lutefas är ju itne ovanligt heller.. så visst kan du mkt väl haft äl på dag 9  finns dem som har det med =)  när har du bim?
  • leksakspistol

tycker inte en cykel på mellan 24-28 dagar låter länge min är på 35 dagar så då måste ju min vara LÅÅÅÅNG

• min dotter Julia
    leksakspistol skrev 2007-12-06 23:06:56 följande:
    tycker inte en cykel på mellan 24-28 dagar låter länge min är på 35 dagar så då måste ju min vara LÅÅÅÅNG
    Min är oftast 35 dagar med men innan för ett par år sen var den typ 99 dagar o så.. de var skit jobbigt..
  • kissemiss

Vi verkar vara lite på sammma ställe i cykeln. BIM på måndag. andra försöket efter spolning. ska försöka att inte blev så basviken som jag blev förra gången mensen dök upp.. men vi får hålla tummarna för oss båda!
    Vädur 78 skrev 2007-12-06 19:58:54 följande:

Väntar på resultat efter andra försöket efter spolning. Men det känns precis som det brukar så det blir nog inget plus denna gång heller men vet nog säkert på onsdag.
  • Vädur 78

Kissemiss: Ja det vore ju såååååå kul om vi skulle plussa!!! Håller tummarna för oss och alla andra som vill plussa!
    Det måste väl finnas någon rättvisa i den här världen eller???

• kissemiss

Ja, hoppas hoppas! tyvärr verkar just det här med att få ett barn vara ett väldigt orättvist spel...
    Vädur 78 skrev 2007-12-08 13:05:17 följande:

Kissemiss: Ja det vore ju såååååå kul om vi skulle plussa!!! Håller tummarna för oss och alla andra som vill plussa!Det måste väl finnas någon rättvisa i den här världen eller???
Svar på tråden lättare gravid efter spolning?