• kissemiss

lättare gravid efter spolning?

Är det sant att man har en ökad chans att bli gravid efter kontraströntgen av äggledarna?

• Svar på tråden lättare gravid efter spolning?
  • min dotter Julia

Hur går det för er Tjejer!??

• Fraggelfia

Jag har bim imorrn och tanten kom redan på besök i lördagskväll som för att varna mig tror jag. Efter lördagkväll har det inte kommit mer blod, men jag gissar att det kommer direkt i morron bitti.

Hur går det för er andra?

• Pimpinellan

Fick mens i lördags.Ska på spolning nästa tisdag.Är jättenervös som sagt...Inte för smärtan utan för den eventuella domen.

• lillskroten

min spolning gick jättebra. allt såg fint ut. hade äl nu i helgen så vi har myst på.

vi har försökt sedan juni 06. Vi har inte heller lyckats få något att fästa. älsklingen har en dotter sedan tidigare.

• min dotter Julia

ja började på min pergo kur idag för att öka hoppet...  så bim är väl på julafton tror ja..

• lillskroten

är det någon som har haft ont i 6 dagar efter spolningen??

Känns som om jag har lätt mensvärk. Vilket iofs inte säger mer än att jag inte är sängliggande med Voltaren som bästa kompis.

• min dotter Julia
    lillskroten skrev 2007-11-29 09:56:29 följande:
    är det någon som har haft ont i 6 dagar efter spolningen??Känns som om jag har lätt mensvärk. Vilket iofs inte säger mer än att jag inte är sängliggande med Voltaren som bästa kompis.
    kanske kunde ringa o höra med dem?! blöder du? ja tror inte ja kan jämnföra ditt o mitt ingrepp då ja opererades samtidigt.. har du möjlighet o ringa o råd fråga KK, gyn?!
  • lillskroten

blöder inte. men eftersom jag hade äl strax efter så misstänker jag att det kan vara äl värken som är med och spökar lite.

• min dotter Julia
    lillskroten skrev 2007-11-29 10:07:00 följande:
    blöder inte. men eftersom jag hade äl strax efter så misstänker jag att det kan vara äl värken som är med och spökar lite.
    aha. ja det kan de mkt väl vara att du fått kanske kraftigare äl.. men är du orolig så ring någon så dem kan kanske säga vad de kan bero på ... *kram*

Nu ska ja strax åka till sjukhuset på kontroll hos gyn
Svar på tråden lättare gravid efter spolning?