lättare gravid efter spolning?
Är det sant att man har en ökad chans att bli gravid efter kontraströntgen av äggledarna?
Är det sant att man har en ökad chans att bli gravid efter kontraströntgen av äggledarna?
Hur går det för er Tjejer!??
Jag har bim imorrn och tanten kom redan på besök i lördagskväll som för att varna mig tror jag. Efter lördagkväll har det inte kommit mer blod, men jag gissar att det kommer direkt i morron bitti.
Hur går det för er andra?
Fick mens i lördags.Ska på spolning nästa tisdag.Är jättenervös som sagt...Inte för smärtan utan för den eventuella domen.
min spolning gick jättebra. allt såg fint ut. hade äl nu i helgen så vi har myst på.
vi har försökt sedan juni 06. Vi har inte heller lyckats få något att fästa. älsklingen har en dotter sedan tidigare.
ja började på min pergo kur idag för att öka hoppet... så bim är väl på julafton tror ja..
Jag har väl snart ägglossning... Hoppas på plus denna gång!!
är det någon som har haft ont i 6 dagar efter spolningen??
Känns som om jag har lätt mensvärk. Vilket iofs inte säger mer än att jag inte är sängliggande med Voltaren som bästa kompis.
blöder inte. men eftersom jag hade äl strax efter så misstänker jag att det kan vara äl värken som är med och spökar lite.