• Lilla Fjun

    Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?

    Är nu i v7, första graviditeten.
    Har inga symtom förutom lätt ömmande bröst.
    Inget illamående, inte tröttare än vanligt, inte yr, springer inte på toa oftare.
    Trodde att man skulle "känna" av mer symtom. Är orolig att allt inte är som det ska? Eller är det för tidigt att känna mer?? Vet ju inte hur det ska kännas eftersom det är första graviditeten...
    Hur har ni andra det som är i v7.
    Är ju 4 veckor kvar till inskrivning hos BM.

  • Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?
  • Casper2004

    har ni molvärk oxå?mitt kommer och går idag har jag haft nästan hela dagen..svagt svagt!

  • Bliglin

    Japp, jag har molvärk. Under helgen ganska mycket t o m så pass att jag oroat mig. Men idag har det varit lugnt... bara lite svagt

  • skrållan1978

    jag har ingen molvärk alls nästan, däremot så får jag som typ sendrag i ljumsken/tjejmagen eller vad man ska säga, känns som man får "håll", typ när man reser sig för fort eller om man vänder sig i sängen, gör rätt ont men går ju över efter ett litet tag.=) vissa kväller så spänner det i svanken oxå, men just nu är illamåendet och yrseln värst... o så frossan då=)

  • Monkin

    Jag har jättemycke molvärk...blir ganska orolig emellanåt men ibland kan jag komma på mig själv med att småle åt smärtan eftersom jag tycker att den ibland kan påminna om hur förlossningarna har börjat och jag längtar så sjukt mycket tills dess! mina förlossningar har varit riktigt jobbiga men det är ändå så himla umderbart!!!

  • miss pancakes

    Jag blir avundsjuk på er som känner så mycket! Jag lider av avsaknad av symptom... Och eftersom jag bara har negativa erfarenheter av graviditeter kan jag inte njuta av att jag mår förhållandevis bra... Liiite tröttare, lite illamående, men inget mer. Dricker fortfarande gärna kaffe. Usch, jag önskar hellre att jag hade ngt jobbigt symptom som tydde på att allt var OK därinne... :-O

  • MajaMärta

    Tack emmalisa, jag tycker det avtagit under helgen. På min klinik tog man vaginalgelen två gånger per dag men de sa att på vissa ställen tar man bara en gång per dag. Sen stod det i instruktionen att vid postivt test dag 16 skulle man fortsätta 6 dagar med gelen (annars sluta så klart).

  • Lilla Fjun

    Längtar tills nästa måndag då jag ska få se mitt frö på UL för första gången. Hoppas det mår bra!!

  • gosimill

    imorgon är det 7+0 för mig, lite molvärk om kvällarna, känner mig lite frusen o brösten ömmar än. Annars mår jag prima, skall på VUL imorgon och är så spänd för vilket beskedet blir, är som sagt lite orolig för utomkvedes..hoppas hoppas allt är bra där inne o finns på rätt plats.

  • skrållan1978

    fan vad less jag blir, mår såå illa o hade hoppats såå att postafen skulle hjälpa på mig, så köpte idag men icke, mår lika illa iaf=(((((
    hjääälp, blir inte bättre när jag äter heller, mår mer illa då=/

  • Lillhjärtats mamma

    Jag är i v. 6 och har en massa symptom; svullna och ömma bröst (stoora enl. sambo), ordentlig molvärk sedan en vecka tillbaka ungefär, kände ej till det först och trodde först det var missfall på gång , hur trött som helst, känner mig sjuk (kanske är sjuk?), jättekänslig mot lukter, humörsvängningar.. och så en sjuk aptit tyvärr.. Har kännt av lite illamående, men inget allvarligt.

    Hade ingen aning om att man kunde märka av så här mycket så pass tidigt i graviditeten.. Värst är nog molvärken, gör att jag har svårt att somna på kvällen.

Svar på tråden Ni som är i v7. Vad har ni för symtom?