• Nilam84

    Har ingen sexlust längre..

    Lider så med min sambo just nu.. är väldigt glad för sex i "vanliga" fall och tackar inte gärna nej =) men sen jag blev gravid är lusten som bortblåst..varje dag så får jag längtanden blickar från sambon som inprincip bönar o ber.. men jag förmår mig bara inte känner mig så taskig men jag vill ju inte heller "ge med mig" bara för att det ska vara så känns ju inte rätt det heller..nån som känner som jag?

  • Svar på tråden Har ingen sexlust längre..
  • pajas01

    hehe.. min stackars sambo har inte fått någe på väldigt länge dels pga av att jag inte känner för de alls.. men sen så har mina slemhinnor dött ut nää men dem strejkar så de gör såå ont..

    men nu i slutet så har jag faktiskt fått tillbaka den fast de gör fortfarande ont så ah de är ingen idé

    sambon väntar tålmodigt på att få igång vårat sexliv =))

  • Kajkas

    Jag hade ingen sexlust i början av graviditeten men nu är den tillbaka med råge! Kom tillbaka nångång i mitten av graviditeten.

  • vinylblomma

    Min försvann i början av graviditeten, kanske mycket för att jag var så sjuk. Sedan kom den tillbaka, men nu i slutet är det borta igen. Tycker att det är svårt att hitta någon ställning som fungerar också, där det inte gör ont någonstans eller där jag mår dåligt. Kan ju mer eller mindre bara ligga på sidan om jag inte ska må illa och vara yr.

  • Höstäpplet

    Min lust försvann när jag blev gravid. Trötthet och illamående är ju inte speciellt upphetsande. Dessvärre har inte lusten kommit tillbaka. Och jag tycker så synd om sambon för han känner ju lika mycket som vanligt och tycker dessutom att jag är extra fin nu. Svårt det här...

  • Mini Hopp

    Sexlusten kommer och går. Kanske du kunde tänka dig att "uppoffra" dig litet för din kärastes lustar? Så har jag gjort under mina graviditeter. Det är ju alltid roligt om man kan vara till litet glädje för nån.
    Ibland kan man ju "bjuda till" fastän man själv inte kanske är så på hugget. Lättare sagt än gjort.

  • Värmlandsbro tös

    Jag & sambon har det jättebra, när det väl blir nåt...
    Strax innan vi plussade, så tröttnade jag på att hålla på att tjata så det är konstigt att det blev nåt över huvudtaget! =)

    Men sedan dess, så är det totalt ointressant, han försöker inte heller... Men jag har torkat ut, så det kanske är lika bra? =)

    Hade bara trott att det skulle bli jättebra nu, så lite besviken är jag allt.... =(

  • vixi82

    Känner verkligen med dej, har samma problem jag..väntar tvillingar o INGEN sexuell lust alls längre.Dom ligger så långt ner o det trycker på så hela tiden så man är helt öm "därnere"Sambon verkar inte förstå heller så det slutar med att vi blir osams o ligger ända mot ända...inte mysigt alls:(

  • Izabelle

    Hej.
    Jag är beräknad till den 26e nov.Har ingen lust alls o känner mig bara fet o ful o har ont..tror det är normalt men visst håller jag med om att det är jobbigt.man har absolut ingen lust att ens försöka..de går ju ändå inte..typ..=/

  • Annabelle

    Jag har också fått extra känsliga slemhinnor under graviditeten, så även om jag känner för det ibland så kan vi oftast inte fullfölja. hoppas på bättre tider... :)

  • Lever på hoppet

    Min sexlust var helt borta i början. Nu i vecka 22 har den kommit tillbaka. Känner mig nästan lite nykär i min sambo. När man inte haft sex på länge känns det som man lika gärna kan vara utan, men när man haft det igen får man mersmak : )

Svar på tråden Har ingen sexlust längre..