• AlexandraN

Less på moraltanterna!

Jag är extremt less på alla moraltanter som förstör alla våran ungaföräldrar trådar.
    Någon skapar en tråd för unga föräldrar och så fort nån som är emot unga föräldrar ser detta så måste de gå in i tråden och berätta hur mycket de ogillar detta.
    Kan de inte bara sucka för sig själva och gå till en annan tråd?
    Har i princip aldrig sett en tråd för unga föräldrar som varit utan nån elak kommentar från moraltanter.

Så jag hoppas att denna tråd blir orörd!

Jag heter Alexandra och är 18 år, min sambo Johan är 20 och våran lilla dotter Sophie är född 12/2 07 och är en jätte go liten äventyrstjej!

Andra unga, hur gamla var ni när ni skaffade älsklingen/ar och hur går det för er? :)

• Svar på tråden Less på moraltanterna!
  • Me o Mike

Jag håller med dig om alla moralisar! Spyless på dom!! Jag tycker att har man en åsikt som inte passar in i en tråd så kan man visa lite respekt och bara strunta i att skriva ner den! HUR mycket det än kliar i fingrarna!

Lycka till ni unga föräldrar!

• Pirog

instämmer med föregående.Lycka till:)

• Nationalisten

Så ni tål inte andra åsikter än era egna?

• AlexandraN
    Nationalisten skrev 2007-11-01 14:44:45 följande:
    Jo! MEN om en tråd handlar om en gravid tjej som vill prata med andra i samma situation för att upprätta ett kontaktnät och skaffa vänner i samma sits så tycker inte jag att nån ska komma och skriva att personen är dum i huvudet som är gravid?!
    Som att gå in på en tråd för kattälskare och säga att katter är avskyvärda. KOM IGEN. det är INTE det tråden handlar om.
    Om jag däremot skriver "vad tycker ni om unga föräldrar" Så får ni komma med åsikter, men inte om tråden inte handlade om detta.
  • lia76

Min syster gifte sej då hon var 18 och när hon var 19 fick hon sitt första barn.
    Några år senare fick hon en dotter
    Jag tycker inte det är fel att vara ung och skaffa barn
    Och visst tål man andra åsikter...
    Men om man startar en tråd för att få stöd och sådant så är det ju inte så roligt om det kommer någon och skriver vad den tycker om unga föräldrar bara.
    Men bara att ignorera de inläggen och skriva på som om inget har hänt.
    Svarar man på sådana inlägg av "moraltanter" så tycker de det bara är roligt att fortsätta skriva elaka saker.

*kram på er* Och lycka till

Nu har min prinsessa fyllt 1 år (23/9)
  • Me o Mike

Vad tog det?! 5 min innan en hittade hit?!

Nationalisten skrev 2007-11-01 14:44:45 följande:
  • AlexandraN

8 min! tyvärr inget rekord där 'Nationalisten" ;/

• Diorlover

Jag är 19 min fästman 26 har en son på 9 månader. Det var planerat. Varför vi skaffa det jo vi älskar varandra och man vill ju föreviga det på något sätt.

• AlexandraN

Precis, man skaffar inte barn för att det är en trend eller vore gulligt.
    Man älskar varandra och nästa steg i kärleken är att skaffa en liten plutt! Det verkar även som om de flesta moraltanterna tror att de flesta unga föräldrar är ensam stående eller kommer få livupplevelseångest och börja supa som fan om några år..
    felfelfel.

Min är också 9 månader förresten! visst är du urgulliga just nu! börjar få en egen personlighet osv :)

• AlexandraN

de* eller du är säkert också gullig!

Svar på tråden Less på moraltanterna!