• felician

mammatrosor?

Jag stör mig på att mina trosor rullar ihop sig och korvar sig nedanför magen så jag undrar var man kan få tag på mammatrosor som går upp över magen.

• Svar på tråden mammatrosor?
  • turia

jag köpte bara större trosor..
    jisses mammatrosor e väl bekväma men man kan ju inte köpa hel uppsättning..dyrt..

• Grodan72

Jag köpte trosor som sitter jättebra under magen på Lindex.

• felician

Jag tycker att det känns lika dyrt att köpa större trosor, dom blir ju för stora sen när magen försvunnit. Jag vill dessutom ha fler barn så jag tänkte att jag kan spara dom till nästa gång

• Gravid o Lycklig

Jag köpte också större trosor. Har alltid varit en anhängare av stringtrosor men nu använder jag oftast ett par "vanliga" mjuka bomullstrosor. Har upptäckt att det finns en hel massa snygga trosor att välja mellan - så att jag får känna mig lite fin även nu.

• turia

Jag hade dock kvar mina stortrosor

• Anne Yone

Ett tips är att första gången köpa några olika. Jag köpte på både Lindex, HM och KappAhl. Bara en av varje sort som jag tyckte såg bra ut och sen använde jag dom en gång var för att se hur rba dom var... Och så köpte jag fler av dom jag gillade mest.
    De jag föll för var från KappAhl. Bomullstrosor som har en söm under magen och är går över hela magen. De hade bra passform och satt uppe utan att hasa ner. HM hade billiga i bomull som var som höga vanliga trosor ungefär, dom blev pösiga och halkade ner. Lindex variant var lägre, gick till naveln ungefär. Var sköna men när man får större mage så hasar dom gärna ner, då blir dom för låga.
    HM hade också en variant som var syntet och med inbyggt stöd. Dom var klart dyrare men satt bra och var sköna. Men inte tillräckligt sköna för att det skulle vara värt det enligt mig. =)

• turia

hade mina stortrosor första månaden o slängde dem eftersom, perfekt för stora bindor...

• Linda1976

Tycker Twilfits mammastringstrosor är helt suveräna!!!

• AmandaPitkänen

jag använder samma trosor som innan jag blev gravid.... men har sett att det finns på hm, lindex, twilfit...

Svar på tråden mammatrosor?