• felician

mammatrosor?

Jag stör mig på att mina trosor rullar ihop sig och korvar sig nedanför magen så jag undrar var man kan få tag på mammatrosor som går upp över magen.

• Svar på tråden mammatrosor?
  • Stigsdottern

Jag köpte riktiga mormors trosor på ICA maxi.. satt som gjutna.. inte dyra heller...

• S med 2

Ja som många redan sagt så har H&M väldigt bra och sköna mammatrosor. De har några i bmmulsom är jättesköna efter förlossningen...mjuka och sitter inte åt det minsta. Nu har väl Kappahl slutat med mammakläder, men de hade ju sist jag var gravid....Lindex har ju börjat isället satsa hellre på sköna lite mindre sexiga trosor än snygga sexiga.

• Millia

www.4mom.se har några olika modeller som går över magen.
    Jag har både dem i microfiber och i bomull, de i microfiber var lite dyrare, så de får man "ha till fint" ;) Det är riktigt skönt att ha mammatrosor...trodde jag aldrig..

• Anne Yone

som svar på S med 2s inlägg så tänkte jag bara tillägga att mammaunderkläder har dom iaf på KappAhl, även om dom inte har så mkt annat.

• solrosblad

Sambons boxer fillingar är sköna

• Mirva BF 040406

Twillfit har dom absolut bästa!!! Tror dom kostar 79:-/per par... finns både i svart och vitt... Supersköna & sitter bra över magen!

• Vintervila

Använder string precis som innan.. har fått köpa en storlek större bara, tycker det är bekvämare när de slutar under magen än på magen... Vill inte använda vanliga trosor, det är såå obekvämt.

• Lilla spökets mamma

Twilfits "thai-modell" för 129 kr paret sitter SKÖNT till skillnad från allt annat jag provat. Dyra, men bekväma, så tvättmaskinen får gå ofta.

• Önskan

Kan inte använda string längre, får bara svamp av dem så jag har övergått till "hela" trosor, inte bikinimodell. Köper boxertrosor eller vad man kallar de stora som går hela vägen men ej har ben på H&M som jag alltid använder. De är stretchiga och går ännu över magen. Men snart får jag nog köpa såna som går ännu högre.

• vigdis

Inga av mina vanliga trosor sitter bra längre - oavsett storlek eller modell. Så nu ska jag köpa fler höga mammatrosor (har 2), har funderat på att köpa ett par av varje sort som någon hade gjort. Iallafall av dem jag tror skulle funka...

Svar på tråden mammatrosor?