mammatrosor?
Jag stör mig på att mina trosor rullar ihop sig och korvar sig nedanför magen så jag undrar var man kan få tag på mammatrosor som går upp över magen.
Jag stör mig på att mina trosor rullar ihop sig och korvar sig nedanför magen så jag undrar var man kan få tag på mammatrosor som går upp över magen.
Jag har oxå stringtrosor fortfarande ( i v.25) och tycker det skulle kännas konstigt med nåt annat när man typ haft det sen man var 14.
Efterlyser stringtrosor som går ÖVER magen däremot!!
Har hört att det finns såna.... eller är det nåt jag har drömt.
Jag kör med trosor med low cut. De är lågt skurna och går under magen.
H&M och kappahl har mammatrosor som går över magen för 59 kr
hehe jag beställde mammatrosor från la redout, eftersom det är franska storlekar ska man ta en storlek större än vanligt, vilket jag gjorde. när jag öppnade påsen de låg i fick jag en smärre chock! de var helt enorma;) jag kanske kommer att kunna använda dem veckan innan BF om jag har tur... haha de var fruktansvärt stora, tror de skulle gå upp till armhålorna om jag hade dem nu;) min sambos dotter skrattade så hon var nära att kissa på sig när jag visade henne dem..
Prova hipsters! de går jättelågt under magen, är väldigt töjbara och sitter bra i rumpan =) Finns tex på kapp ahl (köp 3 betala för 2) vet många gravida som gillar dem.
Polarn o pyrets är klart bäst...
(Tycker inte heller det funkar så bra med string längre) Men dessa delar inte rumpan i 4 som "vanliga" trosor kan göra.
Jag är verkligen tvärtom, kan inte använda "Vanliga trosor eller mamma trosor", jag tycker att det blir så varmt och känns obehagligt för magen, och sen så fick jag bara klåda av dem.
Använder det minsta jag kommer i:)
Det är så intressant att man är så olika vi kvinnor, Det tycker jag är väldigt bra!
kram på er alla
Jag gillar inte pop mammatrosor, det är för liten resår upptill. Jag tycker att kapp ahl har bra mammatrosor. Annars kan jag ha mina "ordinarie" och ha dem under magen, skönast nästan!!! Är i v.30
Lindex?
De hade en bra hög modell som jag köpte upp alla av i min storlek i hela stan!
Samtidigt hade de en snarlik modell med en helt annan (sämre) skärning.
Så prova dig fram och lycka till med trosor och bebis!
Hallå
Köpt mamma string på babyland!! helt ljuvliga
!!
Hej!
Jag har sett stringtrosor som går över magen på H&M tidigare, såg ganska skojjiga ut. Har inte köpt några själv dock. Använder själv bara stringtrosor fortfarande och samma som jag använde innan jag blev gravid. Får se hur länge det fungerar? Jag har så svårt för "mamma-trosor" modell jättehöga.
Sea star, v. 28
Jag har köpt höga mammatrosor på Lindex. Dom är inte supersexiga, men åh så sköna!! Tror dom kostade runt 60:-
ja köpte mina på HM, på nätet. de va billiga, å faktiskt bra tycker ja. hade ju ganska stor mage, men de satt där de skulle!!!
Jag har provat en del olika märken när det gäller mammatrosor. H&M tycker jag har alldeles för hård resår, lämnar märken på magen & skär in i skinkorna. De som är helt klart bäst är Lindex med "spets"kant som resår. Underbart sköna!!
Jag har köpt mamma-trosor på Twillfit. Är nöjd med dem.
Även de från H&M är ok.
Mimmi007- Det är dom som jag också har! Superbra!!