Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

Är det bökigt att koppla in en diskmaskin.... jag går i taket på all lukt och hur fort det blir disk .... *sliter mitt hår*

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2007-11-08 13:51:12 följande:
    Om det finns färdigt rör för att dra in och ut vattnet så är det inget problem. Annars är det bökigt.
    Kranen i köket finns ju (?!) räknas den?
    Bebisfrö i magen...
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2007-11-08 14:15:12 följande:
    Nej tyvärr. Kolla i skåpet under diskhon, på röret som går upp till kranen. Finns där några förgreningar?
    aha....de är skarvade en bit upp med en kopplingsgrej men inget som bara är att koppla på en ny slang på.... måste man ha hit rörmockargobben då!! *mutter* de är ju så nedrans dyra å har aldrig tid
    Bebisfrö i magen...
  • numberone
    Karamellfabriken skrev 2007-11-08 14:22:25 följande:
    Numberone,Om det räcker med en bänkdiskmaskin så är de enklare att koppla in.
    Ne nåt sånt bröte vill jag inte ha... Får se vad gubben min säger när han kommer hem... han är bättre på det där med slangar och koppla grejer!!
    Bebisfrö i magen...
  • numberone

Är det nån som kan ge mig länken till tråden med alla affärer i?

Bebisfrö i magen...
  • numberone

Linaomatilda:

Ne det var inte den jag menade, även om den är bra med....men den med alla på nätet!! Det kunde jag ju sagt klart

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    mimmi006 skrev 2007-11-08 19:51:11 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m21563858.html den var visst utgången! Synd.. kanske nån som orkar rensa och lägga ut en ny? *lat*
    Tack där va den!! Toppen!!

Är så i valet å kvalet med färger inför jul.... är redan trött på alla mina bruna hjärtan som jag sytt.... är det nån som vill ha?? Jag är sugen på rött, plommon eller grått.... Granen går alltid i vitt, silver och glas men funderar på att putta in nån liten mer färg....eller kanske inte... Usch va svårt det är!!
    Bebisfrö i magen...
  • numberone

haha ni är underbara!!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-08 20:19:13 följande:
    Visst e vi! *underskatta aldrig en kvinna med en plan*
    Vill du ha en bebbe till??
    Bebisfrö i magen...
Svar på tråden Vita hem del 6