Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita hem del 6

Eller ni alla här kanske är mer rätt!! hihi

Bebisfrö i magen...
  • numberone

hihi va mysigt men jisses om nån hade sagt till mig innan att jag skulle må så här kanon sketa illa så hade jag övervägt det hela mycket noga illamående 20 timmar om dygnet är inte härligt..... suck!! men det är väl övergående

Bebisfrö i magen...
  • numberone

jezzika:

min första tanke....vilken underbar tapet på sista bilden!!! *funderar lite över resten*

Bebisfrö i magen...
  • numberone

tack för att man glömmer..... hoppas det går fort!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    lillafruluva skrev 2007-11-08 20:42:34 följande:
    Med min trea fick jag foglossning, graviditetstäppa, propp i benet och ljumskbråck, ändå kan jag tänka mig en till
    usch din stackare.....
    Bebisfrö i magen...
  • numberone

VSM:

Kan bli jätte söt i vitt för det var hemskt vilken gräslig färg den har nu!! Håller med lillafru i frågan om knoppen, byt den till nån annan så blir det kanon!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    M HOW skrev 2007-11-08 21:03:58 följande:
    nytt hos mig minlillavitavra.blogg.se/
    Jag vill med ha så fint och vara så duktig...... inser att jag har ett för dyrt intresse för vad min ekonomi tillåter.... Jag vill köpa ett nytt sofföverdrag för det är verkligen det i huset som stör mig mest men ack va dyrt det är.....
    Bebisfrö i magen...
  • numberone
    mimmi006 skrev 2007-11-08 21:19:46 följande:
    passa på när ellos eller la redoute kör sina rabatter!
    Fast jag vill köpa det som finns på bemz så det blir likadant som fåtöljen.... himla krånglig jag skall vara idag...
    Bebisfrö i magen...
  • numberone

NAtti söta tjejer!!

Bebisfrö i magen...
  • numberone
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-09 11:26:51 följande:
    Sovrummet finns nu i bloggen.Dags att städa övervåningen med två rätt motvilliga söner. *önska mig lycka till*
    Fy skäms på dig som alltid har så himla vackert hos dig!!
    Bebisfrö i magen...
Svar på tråden Vita hem del 6