-
hihi sicket ett.....fiffigt dock!!knyttis skrev 2007-12-04 21:50:02 följande:Vajjern som syns brevid stjärnan är fiskartråd som jag säkrat granen med i taket. Har både nyfiken liten grabb och 2st nyfikna katter.
-
HAHA VAD?!mimmi006 skrev 2007-12-04 21:51:57 följande:Haha, smart! Jag har jättesvårt att hitta en ny stjärna, jag är mer inne på de som man sätter lampa i, men de är tyvärr så plastiga. Skulle vilja ha en i porslin eller glas
-
ÄLskar den .... vill verkligen ha en sån!! Måste beställa direkt *fy på mig, jag spräcker min budget men va f-n*Himmelbit skrev 2007-12-04 21:54:40 följande:Jag har köpt den på www.bluebox.se - har faktiskt två stycken, för jag gillar den så mkt!Här:www.bluebox.se/showinfo.asp&page=3&...
-
hihi BESTÄLLD och betald!!Himmelbit skrev 2007-12-04 21:57:51 följande:Det är du värd! *peppning, peppning...*
-
Åååå längtar efter att få sätta upp den i hallen...... Hmm måste bara få TUSEN saker klara där först ... nåja innan nyår är mitt mål att det skall se fint ut där....
Natti på er töser!! KRAM
-
Knyttis:
Lyktan ser jätte fin ut!!
Och jag litar på er till fullo att jag blir nöjd... den borde ju dyka upp på fredag å det gör den rätt iför då kommer jag att behöva motiverande saker omkring mig...skall skriva uppsats som en galning!!
-
Juliah:
Guuu vilken härlig krans du har gjort.... Jag tänkte ge mig på en liten i mossa i helgen!!
-
Stolarna har vi hemma, de blir säkert kanon att måla vita!!Lisa1981 skrev 2007-12-05 10:53:45 följande:www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20071379www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40089000Vad tycker ni om detta??? Ska i såfall spraymåla detta vitt. Åsikter.Om ja hade fått önska hade jag velat ha utan klädd sits och istället köpt dynor till stolarna. Åhhh jag vill ha nytt innan jul......hjälp
-
Är så glad över ljusslingan så det nästan är löjligt, den är skickad i dag så den borde komma imorn eller på fredag!! IIIIIHH!!
-
LYCKA!!!! Jag fick slingan idag
Snälla postfarbrorn knackade på och lämnade all post i dörren i dag eftersom paketet var liiite stort för lådan.... Vilken prins!!