-
De hemska är att jag faktiskt haft möbler i den serien en gång i tiden, viskar detta, tycker verkligen inte om dem nu mera! Kastade ut sista lilla pjäsen i helgen! Nu ändrar ni väl uppfattning om mig och kastar ut mig härifrån...! De var dyra, från Norge, den där har säker kostat 12000kr som ny!Värsta Supermamman skrev 2007-11-06 18:56:11 följande:Tack Mimmi! Tråkigt när barnen gör sönder saker, har du letat på blocket och tradera efter den?*frågar nu med*Precis när jag bestämt mig för en lång hylla på den tomma väggen i vardagsrummet/matsalen så hittade jag det här på blocket, tror mig kunna se att de kan bli fint vitt men behöver extra ögon som kan se genom all furu..www.blocket.se/vi/14085307.htm
-
Godkväll!
Lite ot men... Kommer just hem från ansiktsbehandling, 60 minuter ren avslappning i härlig miljö i en gammal lada, massa ljus och underbar hudterapeft! Köpte massa nya produkter med, de blev dyrt som skjortan men värt varenda slant! Nu har jag hy som en baby -
Rätt tänkt tror jag, de känns som att det blir klumpigt hur än mkt man målar! Skönt att inte vara ensam om en furuhistoria!Värsta Supermamman skrev 2007-11-06 20:43:45 följande:Tror att vi alla har haft något i furu. Har bestämt ( med lite hjälp) för att det inte är rätt hemma hos mig.
-
Ja alla mammor borde få tid&pengar till lite egentid och lyx!Mori skrev 2007-11-06 20:48:06 följande:Knyttis: Åh så skönt! Blir lite avis... En kompis pluggade till hudterapeut och hade mig som försökskanin då, saknar det mycket! Nu är hon fullbokad för jämnan..Gemmeli: En slant Några stycken lördagspengar sådär, tänk om man vore miljonär!
-
Mori skrev 2007-11-06 21:01:45 följande:Sylt: Tack tack! Va goa ni är! Knyttis: Ska vi av staten att de utöver barnbidraget ser till att alla mammor får gå på spa en gång i månaden, och får varsitt presentkort på sviiiindyra kläder någon gång i halvåretBea: Vilka fina sker! Du tar så fina foton. Jag är så otålig när jag ska plåta så det blir aldrig bra. Va gulligt med flygplanet Moa gör en liknande variant!Mumsade precis på en centerrulle!Mori skrev 2007-11-06 21:03:08 följande:Nu ska jag baxa ner rumpan i soffan och klämma i mig Geisha tills jag mår illa...*viskar*...pms...
-
Godförmiddag!
Jag är också hemma. Sonen är frisk och på dagis och jag har tagit en härligt uppfriskande långpromenad i ett frostklädd skog! En riktig vita hem skog! Har hjälpt skogsförvaltaren och ansat lite dåliga grangrenarMå ni tro och ska ju så klart binda kransar jag med!
Ska pyssla hela dagen och läsa nyaste nr av Lantliv! De kallar jag en toppendag efter allt slit med den förbask... förkylning för sonen och mig!
Karamellfabriken och 13 år emellan - Lycka till med målandet!
mimma- härligt med sovmorgon! -
VSM - Krya på er! Kram
Juliah- Jag har inboxat dig med svar
-
Så känner jag mer eller mindre varje dag att mit hem på 99kvm inte är ngt jfr med många andras! MEN jag glädjs i alla fall och försöker tänka positivt att ngn gång frammöver så hittar vi vårt drömhus och för varje månad som går innan dess hinner vi spara lite till så vi har råd med det ocksåVärsta Supermamman skrev 2007-11-06 23:01:24 följande:*Jag kom in på sidan 85 i före- Vita hem tråden*Hittade den: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10714862-1.htmlEmmasa;Visst är det jobbigt när man känner så, när allt man har blir futtigt litet och fult. Kram!
-
Kajsa M skrev 2007-11-07 08:55:11 följande:KnyttisHoppas ni mår bättre snart! Trist med seglivade baciller!
Men, vi mår ju bättre du blandar med ngn annan eller?
Har du gått och blivit förkyld nu med?
Sitter med XL kuvärtet i min hand och ska just lägga det i kuvär och skicka till dig! Har ngt mer paket kommit fram nu? NYFIKEN! -
Kajsa- Åh en till härlig tidning! Du får berätta sedan om de var ngt kul? Jag ser att de en del rött i Lantliv men jag tycker de var jätte fint de ju blandat med mkt vitt! Me like!
Grattis till 2 heltidstjänster!De kanske du fixar som är så effektiv
Mimmi - Nej jag vill ha Juliahs klänning! Pax! Hoppas dagen på jobbet går över i ett nafs så är du hemma och kan mysa med barnen och pyssla!
VSM - Tack för att du delar med dig, ibland känns det aldrig som vi hittar vårt. Vi har ju också budat på ngr...som inte blivit våra av en el annan anledning!
Nu får jag nog gå iväg och starta med allt jag tänkt få gjort idag!