Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

gemelli skrev 2007-11-10 14:57:36 följande:
    Här bara inne en snabbis och kollar lite. Vide har fortfarande inte komit men det har hänt en del på vägen.Har skrivit i min blogg här på FL om resan denna vecka för er som är nyfikna... www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b82813.htmlKram kramgemelli

Åh, vad fängslande du skrivit. Andades knapt innan jag läst klart! Du ska veta att jag håller tummarna för dig hela tiden och hoppas de går bra för dig! KRAM!

De var ju chokerande att du sa nej men helt rätt tycker jag nu när du fått må lite en stund, de går säkert fortare och lättare om han får komma när han är klar. Så tänker jag i alla fall!

• knyttis
    LinaoMatilda skrev 2007-11-10 13:31:36 följande:
    Här är lite bilder på vad jag shoppat:
    Fin fina saker! Var har du shoppat då utanför Hfors...nyfiken om jag känner till stället!
  • knyttis

Enji - verkligen söta tossor!

LinaoMatilda - nähä de känner jag inte till... Jag tänkte om det var Itä keskus, Iso omena el Tapiola typ?

• knyttis

LinaoMatilda - Två av min makes syskon bor i Esbo och så har jag en väninna som bor inne i stan så vi är där nu som då. Och passar ju på shoppa lite då med! Nu är de 1,5 år sedan och jag skulle så vilja åka till dem och hälsa på men vi har inte fått till det. Henna-Maria är det den i mitten i hörnet? Maken kände till Sello, vi får åka dit nästa gång

Bea - Styrkekram!

• knyttis
    mimmi006 skrev 2007-11-10 17:57:17 följande:
    Knyttis- den lilla mailegspisen är pytte, den är till kaninerna! Jag vet att man kan bli lite lurad...
    Ja de var så jag trodde!
  • knyttis

Veroniqa - Åh vad mycke fint du hittat!

LCroft- Grattis till sonen!

Nu ska jag fortsätta sy mina julpynt!
    Har just druckit ett glas vitt så får se hur sömmarna blir...lättpåverkad verkar de som nu...

• knyttis

Nu har jag också gjort en krans! Den blev lite bredare än vad jag tänkt.
    Ser den för stor och bulsig ut?

Mimmi&Juliah&Gemelli - nu blir jag också så sugen på Maileg-grisen! De verkligen farligt med alla ideér man får här inne. Plånboken lider starkt! 

• knyttis

Godmorgon!

Är inne en sväng nu innan jag ska åka jobba!

Så här vitt hade vi i helgen!

• knyttis

Godmoron!

Jag är hemma med magsjuk son, har tröstat tvättat och bäddat rent nu på morgonen!
    De blir alltså vab för mig igen...

Juliah- Hörde just på nyheterna att de fortfarande är problem på stora vägen upp till er! Hopplöst! Sthlm:arna blir lika förvånande varje vinter då de blir halt känns det som! De var köer här med men inte lika! Kram&Hoppas de blir bättre!

Gemelli- Hoppas du myser med Vide i famnen nu!

LCroft- Min mamma gör oftast lika som dig med lanttulaatikko och de brukar ju bli supergott!

lasseliten- 8h låter alldeles underbart!

Svar på tråden Vita hem del 6