Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

Anton2005 skrev 2007-11-09 09:38:56 följande:
    Han  bläddra lite i mitt nya exemplar av boken Vit Jul igår och jag håller med er andra här som har hyllat boken, jätte mysig läsning, fina bilder, tips och ideér.
    Jag har också frågat på min lokala bokhandel, dom hade den inte! Vad roligt att du hittade till dig! Ska du sälja den andra på Tradera?
    Fanns det fler hos henne du hittade dom 2?
  • knyttis

Godmorgon!
    Igår pysslades det inget hos mig... Vi hade program hela dagen på morgonen fikakompisar och på efteriddagen långpromenad med vagnarna men en annan väninna och hennes son. De var ju så där härligt kallt igår här, lite frostigt och man fick sätta på mysiga varma utekläder! Hatade mössa förut som yngre men nu tycker jag de så skönt&fint när man är ute och friluftar! De kanske hör till åldern!

Ngn som hört av Gemelli? Ska läsa ikapp från igårkväll.

Magsjuka, jajks....hoaaa...här är en till som är rädd för det, peppar peppar så har de sällan drabbat oss. Men de kanske kommer nu när W går i dagis.

• knyttis
    Anton2005 skrev 2007-11-09 09:48:44 följande:
    De hade tyvärr inte fler. Har lagt ut min andra på tradera. Trodde min syster ville ha den men det ville hon inte!?????Hon kanske tänker att hon lånar min :)
    Åh vad synd att de inte fanns fler! Men som sagt riktigt roligt att du, en av oss vita hemmare, fick dig en!
  • knyttis

Har sytt lite små presenter! Spunnit vidare på Roris fina kudde!
  • knyttis

Tack Numberone&Anton! Värmer!

Mori- Gisses vad bra du är på att måla&rita! Riktigt avis är jag!

Juliah - Efterfrågar bilder på dagens fynd!

Vi har haft besök i eftermiddag, min bästis och hennes dotter! Vi har haft det riktigt mysigt med levande ljus och god enkel middag! Kyckling m färskpasta!

Nu ska jag sy vidare på min julgransmatta!

Ngt bra på Tv ikväll?

• knyttis

Juliah- Tack! Ja de blev riktigt uppskattade, har redan givit bort dem. Ja att måla möbler är verkligen en pina! Jag är superkritisk så för mig tar de länge, slipar bort nästan allt emellanåt då de alltid vill bli randigt för mig, argh. Men man är ju glad sedan då de färdigt så måla på du så du får tvättstugan klat för pysseltime! Hämtade mitt paket från nublu förra helgen, blev jätte nöjd zinkstrutar, Krasilnikov kransar, madame stoltz korg och talgbollhållare till trädet utanför köksfönstret!

numberone? Hur långt gången är du nu? Hur mår du? Känns säker underbart pirrigt, kommer ihåg hur de kändes som igår

mori -jag nålar ej håller bara på plats...

• knyttis
    Mori skrev 2007-11-09 21:30:52 följande:
    Anton: Tusen tack för berömmet föresten! Knyttis, vilket fint hjärta! Hur hinner du med allt fint du gör?? Juliah: Gör det du! Då kanske vi tillsammans kan skona någon stad från elavbrott och annat Men du ser då inte ut att ha någon mage på bilderna... Platt som en pannkaka ju! Bilden finns i mitt galleri i Design by mori-mappen.
    Sitter uppe och arbetar på natten, som du kanske
  • knyttis
    alfas skrev 2007-11-10 00:33:49 följande:
    Lite nytt i bloggen Shopping!!!Har köpt mig en handdammsugare i en färg som jag tror skulle falla er i smaken. Tycker den är såpass snygg att den kan/får stå framme *hi hi*drommhuset.blogspot.com/
    oops, de blev 2 av samma kommentar i bloggen din. Förlåt! Skyller på den sena timman!
    Har satt ut lite grejjer på Tradera och känner mig helt snurrig...

Snussa gått allihopa!
  • knyttis

Roligt att flere gillade mina syprojekt!

Maken och sonen åkte just iväg på lite egentid. Nu ska jag ta de lugnt och pyssla, får se vad jag hittar på! W och jag har varit ute i snön och gjort hans första snölykta idag!

Kajsa - Jag tyckte Vakre Hjem var bedårande vacker, men så var det mit första egna ex. Har bara bläddrat i förra nummret innan. Så jag kanske är fel person att dömma. Jag fick mkt inspiration i alla fall!

Mimmi - Så där kan jag också tänka. Man känner sig nog lite störd när man kan jämföra priset man lagt ner på en egen aktivitet typ tjejkväll med ngn inredningspryl man suktar efter...du är inte ensam i alla fall om de tankarna. Vi har önskat Briospisen av mina föräldrar till julklapp till W. Men nu började jag fundera på maileg när du nämde den, jag har tidigare trott att den var riktigt liten. Hur stor är den och hur mkt går den på? Mimmi006?

Bea - Alt 3 instämmer klart med ovanståendes bedömning!

Svar på tråden Vita hem del 6