Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita hem del 6

Hittat hit nu med!

Fatta redan del 6!

Jag skrev först i den lantliga, romantiska tråden sen startade denna tråd upp och sen har jag följt dem alla. Fast det det är sista halvåret som jag har skrivit en del, innan jobbade jag nu är jag mammaledig och då hann man inte skriva något man fick vara glad om man hann läsa ikapp.

• malins79

Ewis, det kanske inte är så jättekul och måla men tänk så fint det blir när du är färdig!

• malins79

Jag såg att Gemelli inte var inloggad, tror ni lille Vide vill komma ut?

• malins79

Bea, några fina glöggmuggar (vi behöver nya därför kom jag på det)

• malins79
    Anton2005, du frågade om man kunde bli trött så här tidigt i graviditeten som du är och svar JA. Jag blev trött 5dagar efter ÄL alltså när ägget fäste och sen var jag trött och illamående (kräktes aldrig) till v12
  • malins79

Ni gör så fina kransar i den här tråden. Blir sugen att göra egna. Kanske kan bli ett helgprojekt?

• malins79

Bandykillar, tror att det är detta nr som hon som har lantlivsbloggen ska vara med. Men jag kommer inte på vad hon heter. Nån som har den nya Lantliv kanske kan kolla?

• malins79
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-06 18:56:11 följande:
    Tack Mimmi! Tråkigt när barnen gör sönder saker, har du letat på blocket och tradera efter den?*frågar nu med*Precis när jag bestämt mig för en lång hylla på den tomma väggen i vardagsrummet/matsalen så hittade jag det här på blocket, tror mig kunna se att de kan bli fint vitt men behöver extra ögon som kan se genom all furu..www.blocket.se/vi/14085307.htm
    Jag svarade i förra tråden att det skåpet blir fint i vitt.
  • malins79

VSM, för 800kr är det ju mycket skåp för pengarna även om det är i furu.

• malins79
    gemelli skrev 2007-11-06 20:18:21 följande:
    Hihihi malin är jag online så mkt så när jag inte är här så tror ni han tittat ut Nädå, han är inte ute än. Ska in på bedömning på fredag, sååå hoppas hoppas!
    Näe man jag hoppades för din skull. Jag har haft turen att få mina barn innan bf (4 och 8dagar)och jag tyckte det var drygt på slutet så att gå över bf måste vara superjobbigt. MEn hoppas du inte behöver åka på bedömning på fredag utan att du redan är trebarnsmamma  
Svar på tråden Vita hem del 6