Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina

Vita hem del 6

sunmaid78 skrev 2007-11-23 18:24:32 följande:
    hej alla!!Nu är jag tillbaka efter separation och flytt osv. Har nu landat i egen lägenhet. Bilder kommer..Tänker hållas här fast jag inte alls har nåt familjeliv längre ..
    Kyss
  • Gullfina
    Sylt skrev 2007-11-24 10:00:32 följande:
    Blev inget foto idag, kameran åkte m man o son t Gbg Underbara! Jag är helt såld på fattigmanssilver nu....

Ja, jag trodde inte att jag skulle fastna för det. Men nu glor man på allt, som ser ut som fattigmanssilver.
  • Gullfina
    Värsta Supermamman skrev 2007-11-24 09:26:21 följande:
    Här kommer kuddarna i vanligt ljus och inte fulgult ljus som Himmelbit tvingade mig.. Visst är den fin min födelsedagsfilt..
    Vad fint. Filten kan jag också ta...
  • Gullfina
    Karamellfabriken skrev 2007-11-25 11:07:49 följande:
    Gullfia, Aj då :- DDet fick mig att tänka på när jag var på macken för ett tag sedan. Jag råkade tappa mina nycklar på golvet i bilen och när jag böjer mig ner för att ta upp dem kommer jag åt tutan som sitter mitt i ratten med pannan.Lite pinsamt att tuta sådär när man står i en bensinkö men ännu värre var när jag tittade upp och ser var som står skrivet i bakrutan på framförvarande raggarbil: "Tuta om du hade sex imorse". Det flinades ganska gott åt mig från alla håll kan jag säga  !  
    Hahaha...Ja, det är bara FÖÖÖR pinsamt ibland alltså...GeneradSkrattande
Svar på tråden Vita hem del 6