Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina
    juliah skrev 2007-12-11 17:07:18 följande:
    Rackarns, ingen hjälp fick man här lillafruluva, vad är du ute efter? Åsas har,likaså leksakförmedlingen i Nynäs. Köpte de mest bedårande små stickade ballerinatossor till Elle i söndags därifrån. Matchar storebrors stickade mockasiner även de Lisbeth dahl
    Jo, jag kan passa kottarna, vet du!
  • Gullfina
    juliah skrev 2007-12-11 17:13:32 följande:
    Då är du väl här till nyår eller så...men du är bergis en fena på det där med sparkåkning.Apropå sparkar, var kan man köpa en spark? Minns alla härliga vintrar hemma hos mormor i Finland, där hade alla spark.
    Ja, lagom till nyår blir det nog.

Här är det sparkar överallt.
    Vi brukar tävla. Inte kloka, men ändå.
  • Gullfina
    MiaMariah skrev 2007-12-11 19:55:07 följande:
    Och innan ni frågar - JA, det är en röd julstjärna i bakgrunden (Kajsa - det sket sig om du minns vår konversation) - fick den idag av Bostadsbolaget. Men det märks att vi har flyttat till ett bättre område - där vi bodde förut var den hälften så liten och då fick vi hämta den själva. Nu ringde de på dörren!Nåå - vad tycker ni om min söta tomte - jag och mamma var i en butik i deras stad för några dagar sen och då satt just denna tomte lite här och där i butiken så jag skojade med mamma och sa att egentligen borde jag köpa honom eftersom han följer efter mig hela tiden. Och vad satt inte inne på Iems på hyllan när jag skulle köpa Matteusfatet tror ni..? Så nu fick han följa med mig hem
    Liten gosig en som man vill nypa i näsan.
  • Gullfina
    goseli skrev 2007-12-11 20:46:08 följande:
    Varför har ni alla rolig låst era krypin...ni har så inspirerande o fina bilder som man kunde titta på förut...
    Jag har öppet.
  • Gullfina
    Busan skrev 2007-12-12 21:06:53 följande:
    Helt OT: Jag hatar denna magsjuka.... Lilltjejen spydde ner sig igen, har inte kräkts sen tidigt imorse de andra tjejerna har haft det. Vi vuxna har ont i magen men inget mer händer. Som tur är går det i alla fall över.
    Krya på er!Kyss
  • Gullfina
    Värsta Supermamman skrev 2007-12-13 11:05:05 följande:
     Tack Sötnos!Fyyy, vad det är tråkigt att ta kort när det är så grått och mörkt ute!Vad gör man med den fula AC:n på väggen? Bygger in den i en låda? Den är underbar att ha när det är galet varmt på sommaren, men vad gör man av den nu?Bokhyllorna står kvar.. Maken och jag ska ta ut dem i garaget ikväll..
    Superfint.
Svar på tråden Vita hem del 6