Inlägg från: Gullfina |Visa alla inlägg
  • Gullfina

Vita hem del 6

Peak skrev 2007-11-26 17:36:31 följande:
    lite hjälp?Har fått förfrågningar på mina tavlor jag gör...men vet inte vad jag ska ta för dem. De är ca 30x30 och 40X40 med eller utan namn/ordEn tjej tyckte jag kunde ta ca 450:- för den med namn/ord på - vad tycker ni?
    Snygga!
  • Gullfina
    Daggdroppen skrev 2007-11-26 17:49:22 följande:
    Vill också passa på att TACKA för alla supersnälla ord (både här i tråden och i min gb) om huset. Jag blir så rörd Ni är så fantastiskt snälla!!!
    Det är du mä!
  • Gullfina
    Beatrize74 skrev 2007-11-26 19:56:30 följande:
    BLocketmöblerna blev mina!!! (Eller ser UT att bli våra i alla fall). Tack VSM mfl. för vithållna fingrar. Ska ev. hämta dem redan imorgon.Och det hemska vitrinskåpet är sålt. Snabba bud. Och maken blev inte arg för att jag satt ut mediamöbeln, faktiskt väldigt glad och förväntansfull (jag brukar alltid behöva motivera, diskutera och övertyga...)Och så fick jag sålt POPkläderna och Viking Goretex skor för samma pris som jag köpte dem för ungefär. Det känns toppen. Jag har redan köpt upp en del av summan. Det blev en fin julklapp som ni ska få se när köket är klart. Härligt att det börjar röra lite på sig här hemma!Får se till att hysta ut furuhelvetet till matbord nu i övermorgon. Det ska bli så SKÖNT!(Nog för att det här inte heller är vitt, men det är antikbetsat och det kan jag överleva tills jag målat ett par lager vitt på det) Furubordet känns det som om jag inte kan leva EN dag till med faktiskt.Jag har inte gått många meter utanför huset idag, men ändå känns det som om jag är värsta affärskvinna här ju.
    Det var värst. Farten är uppe
  • Gullfina
    Karamellfabriken skrev 2007-11-27 10:21:52 följande:
    Jag måste visa er en bit av ett vackert överkast som jag köpt !Fast det kommer inte riktigt till sin rätt på fotot. Tråden som mönstret är sytt med är lite skimrande i verkligheten.
    Superfint. Har ett liknande, fast med brun tråd.
  • Gullfina
    Karamellfabriken skrev 2007-11-27 10:34:53 följande:
    Slänger in en bild på hyacintglaset också
    Ja, det blir väldigt fint det där.
    Det är ju kul att ha något att byta med också.
  • Gullfina
    Karamellfabriken skrev 2007-11-27 10:42:05 följande:
    Ja, ombyte förnöjer! Jag är nog väldigt ombytlig förstås !Vad har du på gång idag?
    Gulliga du, som frågar.

Jag ska stryka bilder på några påsar, jag sytt av gamla lakan.

Sedan blir det förberedelse för hjärtdoktorn imorgon.

Du då goa?
  • Gullfina
    Karamellfabriken skrev 2007-11-27 10:55:16 följande:
    Lycka till hos doktorn. Hoppas att allt är ok.Jag tror att jag ska sätta mig i bilen och leta upp någon mysig pysselaffär. Maken har slagit sönder TRE ljusstakar denna veckan som här behöver fyllas på lite
    Sicken en.

Ja, men det ju kul i alla fall.
    Hoppas att du hittar något.
  • Gullfina
    Kajsa M skrev 2007-11-27 18:55:14 följande:
    Har sytt ännu en kudde idag. Men den fick bli helvit. Behöver ngn neutral liksom...den fick "vinge" och knytband.
    Väldigt vacker!
Svar på tråden Vita hem del 6