Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

musli skrev 2007-11-06 17:15:55 följande:
    Här kommer bilder på mina fantastiska lamm-skinn som kom tillbaks med posten idag från Tranås!!!! Saknar mina lammisar men nu får de värma oss i soffor och sängar istället!!! 5 härliga lamm-skinn!!!!Och så fick vi vår sovrums-tv också idag men den smäller inte lika högt som mina lammisar!!!
    Åh, vad många härliga lamm-skinn, mysigt!
  • Camilla R

13 år emellan skrev 2007-11-07 10:53:55 följande:

Vill inte vara sån...men jag gick över 17 ! dagar med Björn! Jag tycker fortfarande synd om mig själv...
    OJ!! Själv gick jag "bara" över 16 dagar -svullen som en elefant och med högt blodtryck -men istället för en sen -00 så tittade det ju ut en tidig -01:a istället
  • Camilla R

Vilka fina kransar alla gör. Själv är jag så ohändig så köper en färdig på Östermalmstorg -men det blir ju fint på dörren

• Camilla R
    gemelli skrev 2007-11-07 11:09:00 följande:
    Camilla,Ja det var jättefint huset... men shit vilka priser det är i nacka!
    Ja, det är grymt dyra priser. Vår grannTOMT såldes i somras för 3,2 miljoner, till det skall man ansluta vatten, spränga och bygga hus.
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-11-07 11:37:13 följande:

Dagens inköp, bland en massa annat.Ett lexingtonhjärta till jul 26 cm stort. Älskar det!
    ÅÅÅÅhhhhhhhhh vilket fint hjärta -jag blev också kär!! Måste genast (eller ja imorgon) gå och se om det finns på NK -måste bara ha!!
  • Camilla R
    gemelli skrev 2007-11-07 12:58:34 följande:
    Tack Ja jag skulle betala för att ligga på förlossningen nu och plågas i 10 timmar. Bara jag slapp gå så här dag ut och dag in... med denna molande smärta jag haft.
    Hoppas att det är på gång nu och att du ikväll/inatt ligger och snusar på lille Vide.
  • Camilla R
    gemelli skrev 2007-11-07 15:11:24 följande:
    Nej jag har inte åkt in.... Ringde just precis den trevliga förlossningen (inte) och dom tyckte att jag skulle avvakta till jag inte stog ut längre hemma.Jaaa vad ska man säga 
    Det är väl deras standard svar -men det är ju svårt att veta NÄR man inte orkar/står ut längre.. Hoppas i alla fall att du snart åker in och att det går undan på förlossningen.

Själv skall jag faktiskt på lite "fest" ikväll -är inbjuden på ett event på Junibacken
  • Camilla R
    lillafruluva skrev 2007-11-07 15:38:33 följande:
    Usch, prata inte om fler barn, helst skulle jag ha ett fotbollslag om jag hade plats!!Idag fanns Lantliv i affären!! Jag bara njuuuter!!
    Ja, det numret var jättehärligt -det numret kommer jag läsa igen och igen... En liten notis om butiken i Gamla Stan (Bortom bergen) där jag ju köpte min fina ljusstake var med också.
  • Camilla R
    juliah skrev 2007-11-09 08:45:40 följande:
    Vågar man erkänna att man aldrig varit magsjuk? Blir bergis det inatt bara för det lillafruluva, jag har inte ätit frukost ännu, slinker nog förbi dig
    du kanske tillhör den lyckliga skaran med blodgrupp B vilka nästan är "immuna" mot kräksjukor (www.fof.se/)
Svar på tråden Vita hem del 6