Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R
    numberone skrev 2007-12-06 15:27:08 följande:
    Lulu är hemsk.... !!
    Ja Lulu kanske är lite hemsk, men hon är duktig i det hon gör, tycker jag
  • Camilla R

Idag har jag varit uppe på torget och köpt lite fler julblommor, amaryllisar och tazetter. Sen köpte jag boken Skandinavisk jul för 59:- på Akademibokhandeln som jag skall hem och mysa till ikväll framför brasan med en kopp glögg *ljuvligt*

• Camilla R
    juliah skrev 2007-12-06 15:42:19 följande:
    Pärla, å fy...man kan faktiskt inte nog påminna om det. numberone, ja Bygglov var mysigt, gick på fyran tror jag, och på sommaren Brygglov.Ja han tycker att det är fint, nya mattan som jag fick igår la han också märke till och utbrast:fiiiin matta, hihi, väluppfostrad pojk!
    Visst är det kul och mysigt när barnen kommer med glada "hejarrop". Satte upp en ljusslinga över vårt tråkiga vitrinskåp (Markör från IKEA) häromdagen och då sade båda pojkarna: Vad fint du gör mamma! Det känns kul och gott i mammahjärtat!
  • Camilla R
    mimmi006 skrev 2007-12-06 16:15:27 följande:
    Just det! Jag tyckte att programmet där fyra par som renoverade varsin lägenhet var roligt att kolla på... inte så mycket för inspirationen, som för idén kanske, men ändå! Kvarteret eller vad hette det? Bygger väl på en australiensisk programidé?Sylt- vad har du i görningen *hahaha*?
    Ja, kvarterat hette det programmet och jag tyckte också att det var kul och underhållande. Fast tävlingsmomentar var väl kanske inte helt rättvisa när det inte var samma rum som tävlade mot varann, men det var kul att se och jag skulle gärna se denna serie igen, fast nya par och nya lägenheter såklart!
  • Camilla R

Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 09:03:52 följande:

Godmorgon!Skåpet jag visade igår kväll ( www.blocket.se/vi/14442807.htm)  är mitt om jag bara kan övertala maken att hämta det. Han lät ytterst tveksam, men med lite kvinnlig list ska det nog gåAngelikasmamma: Superfint! Lisa1981: Vi har åtta stolar, men så är vi ju 5 i familjen och har vänner med lika många ungar som vi har. Ibland blir så trångt att vi får ha två sittningar.Lasseliten: Vitpepparkorn till dig och handsprit, handsprit handsprit heeeeela tiden! Hoppas ni inte blir sjuka. Mina söner har haft VKS på dagis i flera veckor och klarat sig. *peppar papper*
    Skåpet var jättefint och blir ännu finare efter lite omsorg.. och ett riktigt kap
  • Camilla R

Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 09:30:31 följande:

Tack det hoppas jag med!Tänkte sälja mina bokhyllor för att få plats med det, hur mycket kan man begära för dem?www.familjeliv.se/krypin/varsta_supermamman/g... Dålig bild, och jag var för lat för att ta en ny..
    Jag får svårt att se bokhyllorna, hur stora/höga/breda är de? Material? På håll ser de gedigna och fina ut men prisbild är alltid svårt tycker jag.

P.S Lisa1981, på denna bild kan du se ett bord med 8 stolar runt (om inte jag räknade fel)
  • Camilla R

Camilla R skrev 2007-12-07 09:33:59 följande:

Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 09:30:31 följande:
    Jag får svårt att se bokhyllorna, hur stora/höga/breda är de? Material? På håll ser de gedigna och fina ut men prisbild är alltid svårt tycker jag. P.S Lisa1981, på denna bild kan du se ett bord med 8 stolar runt (om inte jag räknade fel)
    Alltså på bilden som VSM visade upp
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-12-07 10:08:54 följande:

Sitter på jobbet i klassrummet. Barnen har fått terminens belöning och tittar på Polarexpressen och äter popcorn. Ni skulle höra hur tysta de är! som små ljus!Om två timmar ska jag upp till rektron och få veta min framtid här på skolan. fpr jag vara kvar efter jul eller inte? *lite nervös*I kväll ska vi på julbord med jobbet på Hamnkrogen i gränna. supermysigt ska det bli!
    Åh, härligt med julbord!
    Själv skall vi i familjen iväg med goda vänner och deras barn imorgon på julbord på Värmdö golfklubb (ett solklart plus är att det finns lekrum och filmrum)
    Sen på måndag är det julbord med jobbet på Ulla Winbladh på Djurgården skall bli jättetrevligt och mysigt bägge två!
  • Camilla R

Värsta Supermamman skrev 2007-12-07 10:13:38 följande:

Mysigt med film i klassrummet Kajsa! Lycka till i eftermiddag! *håller tummarna*Julbord vill jag inte riktigt tänka på var på ett igår och är nog fortfarande mätt.
    Julbord är supermumsigt tycker jag -tur det eftersom jag ju skall på två stycken på 3 dagar -en vilodag emellan behövs väl för att "smälta maten"
    Älskar att äta sill, strömming och lax så det blir i stort sett det (i mängder) och lite godis efteråt förstås!!
Svar på tråden Vita hem del 6