Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita hem del 6

juliah skrev 2007-12-04 06:55:57 följande:
    mimmi, Jag måste börja bearbetning: Barnen måååste få gå på julmarknad i gamla stan (mamma ska spana på ljusstakar i gamla stan) snart.Ja, du vet ju hur mycket jag ångrade att jag inte klickade hem den på förra årets inreda rea, är lite sur fortfarande hihi.
    Klart barnen skall gå på julmarknad i Gamla Stan Själv har jag redan styrt upp ett besök på julmarknaden till nästa helg Butiken Tingtangel som ligger mittemot är även den värd ett besök.
  • Camilla R
    juliah skrev 2007-12-04 08:51:01 följande:
    Å jag är så nöjd att julklapparna är beställda, en sak mindre att tänka på
    Förstår att du är nöjd med det, skulle också vilja känna att jag liksom var på spåret med julklappar. Att sonen sen fyller år den 3 januari gör ju att det måste till lite extra presentinköp.
    Vad har du själv köpt för skoj?
  • Camilla R
    Rori skrev 2007-12-04 13:57:55 följande:
    Nu finns annars bild av vårt tackkort från bröllopet i mitt bildgalleri
    Vilka vackra bilder på vackert brudpar. Ser ut som ett riktigt sagobröllop!!
  • Camilla R
    knyttis skrev 2007-12-04 13:28:58 följande:
    Hej!Nu kan ni väl tycka lite synd om oss... Vi har lyckats bli kräksjuka 2:a omgången på 2 veckor nu! Jag har typ ingen energi alls kvar i kroppen, vit som ett lakan. Dessutom har jag födelsedag idag...Fina bilder ni visat!Mysiga blog inlägg!
    Krya på dig, lite friskvitaminer kommer som en liten present på födelsdagen ~GRATTIS!!~
  • Camilla R
    mimmi006 skrev 2007-12-04 20:08:43 följande:
    Förlåt, men jag orkar inte ! Skyller på att det är för mörkt, blir bättre bild imorgon.... Jag köpte den för fyra levande ljus!
    Det gjorde du rätt i, att köpa den menar jag. Den är ju så fin -väntar på att få sen bild idag
  • Camilla R
    mimmi006 skrev 2007-12-04 21:46:32 följande:
    Hemsk bild, men vad gör man inte!
    Åhhhh, den är så fin och passar jättebra i ditt/ert hem
  • Camilla R
    Lisa1981 skrev 2007-12-05 08:05:34 följande:
    Här kommer då lite bilder. Bjuder först på en bilj på julkortet som jag har beställt nu på morgonen.
    Vilken söt tomtenissa
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-12-05 10:04:06 följande:

missade ju äntligen hemma igår när jag var på pysselkväll. Kan man inte se det på datorn? Ska kolla det!
    Jag missade också. Vi hade också pysselkväll.. Är ju klassförälder och vi hade alltså planerad pysselkväll igår samt att barnen fick lussa för oss föräldrar. Det var jättefint (såklart) luciatåg och vi höll till i kyrkan. Därefter var det fika och pysselstund, för jättemånga (vi var väl uppemot 80 stycken) men jag tror det var lyckat och alla var nöjda (hoppas jag)
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-12-05 10:02:20 följande:

Jag hängde den så här. Ursäkta dåliga bilder, det regnar och blåser...
    Jättefin härligt stor krans. Tycker det är så fint när det är blandat grönt i. Påminner om min betydligt mindre och köpta krans.
Svar på tråden Vita hem del 6