• nublu

Vita hem del 6

Herregud vad ni skriver! Var i Jönköping igår på högskolan och sedan Ikea och det tog rejält på krafterna. Orkade bara äta pizza och föll sedan i koma på sofflocket.

Skumläste mailen också och där var det med iaf en kul grej.

• nublu

Pressan: Åh, vet hur det är! Min minsting har förkylningsastma och blir jättesjuk när förkylningen bryter ut fast sen tillfrisknar han snabbt. Som tur är! Men en dubbelsidig öroninflammation är ju ett mindre kul pålägg på andnöden. Hoppas att han kryar på sig snabbt!

Åh, vad jag är hopplöst uttråkad idag!

• nublu

Kajsa: Har ni ingen kyrka eller förening i Jkpg som samlar in och skickar till barnhem i Östeuropa? Vi har en här i lilla Boxholm som skickar till Litauen. Det brukar bli några säckar då och då härifrån.

• nublu

Gemelli: Lycka till, och ta en noggrann titt på din fina bäddning i Kilin. Snart har du kräkfläckar på örngottet och mystiska gula fläckar på lakanet. *kram*

• nublu

Jag har sagt att jag inte ska ha fler nu. Fast vid tanken på en liten tjej börjar mina äggstockar tissla och tassla. Men jag slår dövörat till, det räcker med två!

• nublu

Gem: Ring och säg att du inte står ut längre. Lycka till! *kram*

• nublu

Ring och säg att din man inte står ut längre då.

• nublu

Juliah: Den är snygg IRL den där kronan.

• nublu

Karamell: Vi använde riktig panel (maken är fd timmerman så något annat gick bara inte enligt honom).

Svar på tråden Vita hem del 6