• nublu

Vita hem del 6

Lasseliten: Ro hit elefanttyget, älskar det! Känner igen det där med stimm, det är likadant här.

Sylt: Finfin shopping!

Och så var det något mer men det försvann! *teflon, ni vet*

• nublu

Följde Himmelbits förslag om att googla. Man kan verkligen köpa ALLT på Tradera!

Företagskulturen
    Bra Erbjudande På Företagskulturen
    Spara Pengar - Köp På Nätet Idag!
    www.tradera.com

Kopierat från Google...

• nublu

Kajsa: Vi pratade karbonpapper, inte skrivbord.

Du har väl riktigt roligt nu i Nässjö? *muhahaha*

• nublu

Mimma: Sickna gourmetfåglar ni har! Våra nöjer sig med talgbollar och solrosfrön fast de skulle nog inte tacka nej till saffranstryfflar heller.

Just nu älskar jag Aftonbladet, de har så god smak! Både Juliah och jag liksom, vad blir det härnäst? Mimmas pållar eller?

• nublu

Mimma: De är tillfälligt slut, får hem fler i slutet av veckan. Tror att de lämnar HDs lager idag. Så håll ut!

• nublu

*härmar Idol-Daniel* "Dreams are coooomiiing truuueeee* Grattis Juliah! Förstår att det är blandade känslor, jättehäftigt men nervöst att visa upp något av det mest privata man har liksom.

Själv ska jag troligen vara med i ett reportage i Länstidningen Östergötland. Definitivt inte lika coolt som Allt i Hemmet eller en inredningsbok men det är en lagom början. Förhoppningsvis får chefsredaktören snilleblixten att göra en hel reprtageserie om kvinnligt företagande på landsbyggden, det vore extra kul!

• nublu

Juliah: Man tackar! Ööhh, vad är det jag gör som är så beundransvärt? Jag som är en sån okreativ latmask att jag faktiskt köpte dörrkrans istället för att göra själv! *bild kommer i bloggen någon gång*

• nublu

Lina: Tar tillbaka den "okreativa latmasken" och ersätter den med "rationellt tidsbesparande" istället.

Får se hur mycket det blir gjort här idag. Gustav ska vara hemma, han är trött och sliten och har antagligen ont i halsen. Ska väcka honom snart så att han kommer i säng hyfsat tidigt i kväll. Så idag blir det inget skoljobb gjort! Möjligen kakor...

• nublu

Juliah: De får väl photoshoppa dit lister annars.

För övrigt måste jag tillägga att vi är ta mig tusan fantastiska allihop härinne. Så det så!

Karamell: Jag tycker nog att Ikeas kök känns stabila. Vårt är ju knappt året än visserligen men det har hållit bra. Det är ju luckorna som tar mest stryk och dom kan man ju byta utan att ruinera sig efter 10 år eller så.

Svar på tråden Vita hem del 6