• alfas

Vita hem del 6

Lite nytt i bloggen Shopping!!!
    Har köpt mig en handdammsugare i en färg som jag tror skulle falla er i smaken. Tycker den är såpass snygg att den kan/får stå framme *hi hi*

drommhuset.blogspot.com/

• alfas

Knyttis: Helt Ok Ja, jag hoppas me att det funkar
    Ljusstaken köpte jag på Mansion, systerbutik till COOP för 349:-

Sov gott!

• alfas

LinaoMatilda skrev 2007-11-10 07:32:34 följande:
    [citat]
    Alfas: Vilka fina saker du shoppat! En sån dammsugare vill jag också ha. Och hjärtljusstaken såklart.. men tyvärr finns den inte här i Finland.

Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 07:54:36 följande:
    [citat]
    Fina saker du köpt Alfas! Dammsugaren har vi på jobbet och jag tittar suktande på den varje gång jag jobbar.

Tack Jag har suktat efter den i över ett år nu, men nu är den äntligen min. Dammsuger bra gör den med OCH mannen i huset har hittat till den, hör o häpna :-O *fniss*
    Lina0M... : Den (hjärtljusstaken) går alltid att skicka

• alfas

VSM: Härligt med loppis , fast tråkigt förstås att barnvakterna blev sjuka...
    Lycka till, hoppas du finner fina fynd!

• alfas

Kajsa: Var inne på Pressbyrån i torsdags och skulle köpa den och där fanns den inte. Var tydligen försening ut till butik, så den skulle komma 20 nov sa dom där

• alfas

Himmelbit: Tack för låttips UNDERBAR, myyyser jag med!!! Den går på repeat här med, varför har jag inte uppfattat den förut?! Nu ligger den bland mina favoriter

Knyttis: Fina saker du sytt, sonen måste vara toknöjd!

• alfas
    mimmi006 skrev 2007-11-10 10:10:18 följande:
    Är man skadad eller? Igår var jag ute och åt med några kompisar, men min sista buss gick hem redan 20 i elva... När jag satt på bussen hem tänkte jag på pengarna jag spenderat under tre timmar, 350:-. Det är lika mycket som en spis och en vagn från Maileg *snyft*
    Ha ha, så brukar jag med tänka *inredning inredning* Men visst känns det konstigt när man ätit/druckit upp pengar som man vet att man kunde fått så mkt fint för! Tror nog att min käre sambo inte har sådana problem som mig
  • alfas

Visst är det så! Men det svider lite ändå, FAST kul har man och det är ju huvudsaken

Bandykillar skrev 2007-11-10 10:18:44 följande:
    Men man måste få kosta på sig lite själv också. Det är inte kul att ha ett jätte fint hem men inga vänner som kommer på besök.Men visst ibland blir det lite väl dyrt, ikväll ska vi ut båda två och då svider det lite i plånboken när man ser hur mkt man spenderat i baren
Svar på tråden Vita hem del 6