Vita hem del 6
Lite nytt i bloggen Shopping!!!
Har köpt mig en handdammsugare i en färg som jag tror skulle falla er i smaken. Tycker den är såpass snygg att den kan/får stå framme *hi hi*
drommhuset.blogspot.com/
Lite nytt i bloggen Shopping!!!
Har köpt mig en handdammsugare i en färg som jag tror skulle falla er i smaken. Tycker den är såpass snygg att den kan/får stå framme *hi hi*
drommhuset.blogspot.com/
Knyttis: Helt Ok Ja, jag hoppas me att det funkar
Ljusstaken köpte jag på Mansion, systerbutik till COOP för 349:-
Sov gott!
LinaoMatilda skrev 2007-11-10 07:32:34 följande:
[citat]
Alfas: Vilka fina saker du shoppat! En sån dammsugare vill jag också ha. Och hjärtljusstaken såklart.. men tyvärr finns den inte här i Finland.
Värsta Supermamman skrev 2007-11-10 07:54:36 följande:
[citat]
Fina saker du köpt Alfas! Dammsugaren har vi på jobbet och jag tittar suktande på den varje gång jag jobbar.
Tack Jag har suktat efter den i över ett år nu, men nu är den äntligen min. Dammsuger bra gör den med OCH mannen i huset har hittat till den, hör o häpna :-O *fniss*
Lina0M... : Den (hjärtljusstaken) går alltid att skicka
VSM: Härligt med loppis , fast tråkigt förstås att barnvakterna blev sjuka...
Lycka till, hoppas du finner fina fynd!
Kajsa: Var inne på Pressbyrån i torsdags och skulle köpa den och där fanns den inte. Var tydligen försening ut till butik, så den skulle komma 20 nov sa dom där
Himmelbit: Tack för låttips UNDERBAR, myyyser jag med!!! Den går på repeat här med, varför har jag inte uppfattat den förut?! Nu ligger den bland mina favoriter
Knyttis: Fina saker du sytt, sonen måste vara toknöjd!
LÅTEN
Får se om länken funkar....
Bandykillar : Vassego, så lite så
Visst är det så! Men det svider lite ändå, FAST kul har man och det är ju huvudsaken