• alfas

Tänkte höra med er vad ni har för gardiner i tv/vardagsrum???

Satte upp ett par linngardiner som skulle vara vita, men visade sig vara gulvita istället, så dom går bort.
    Nu har jag idetorka, de enda jag fastnat för är House Doctors vita längder, men kan inte avgöra om dom är för mkt eller ej (spetskanten jag tänker på).

Så snälla överös mig med förslag Gärna lite bilder

• alfas

Här är mitt problemfönster som jag behöver hjälp med!
    (Avskyr mina fula 70-talsfönster och längtar till den dagen dom ska bytas ut!!!)

• alfas
    Sylt skrev 2007-11-11 21:12:42 följande:
    ... såg in ngn blogg där de hade gjort egna spröjs....
    Det kanske skulle va en ide Kommer du ihåg vilken blogg? Nu blev jag nyfiken
  • alfas
    Himmelbit skrev 2007-11-11 21:14:46 följande:
    Vad tror du om falska rullgardiner?? Sådana fina som många här i tråden har gjort av gamla fina broderade lakan (se bl.a. Kajsas blogg).Du hade ju fina elementskydd!! Vad kommer de ifrån?
    Tack för tipset!
    Ska kika in hos Kajsa

Elementskydden kommer från Lundbergs
  • alfas
    Beatrize74 skrev 2007-11-11 21:21:08 följande:
    Tack! Än så länge finns det bara en virkad, men har fått förfrågan från webbutik redan...blev verkligen häpen. :-O Hihi...
    Sååå fin!!! Förstår att du får förfrågan
  • alfas
    Sylt skrev 2007-11-11 21:25:55 följande:
    Hittar inte! Ngn kanske känner igen det? Tror att tjejen bodde i en lgh, hade satt typ plastlister.... ??Bea --> Superfin!
    Tack snälla för att du letade

VSM: Tack tack! Ska kika på länken
  • alfas
    malins79 skrev 2007-11-12 20:18:51 följande:
    En fråga, någon som vet om det finns fler som säljer pärlspont på mdfboard än Panelskivan (Brandéns) och Coop?
    Såg på lågprisbygg CHEAPY att dom också hade pärlspont på mdf, dock endast 120 cm höjd, till helt OK pris
Svar på tråden Vita hem del 6