Inlägg från: livet från ljusa sidan |Visa alla inlägg
  • livet från ljusa sidan

Vita hem del 6

thihi jag blev lite inspirerad av de andre här inne som bytte nick igår plus att jag var innerligt trött på mitt nick som jag ahft i tre år här nu...

nu är jag tillbaka som "livet från ljusa sidan" tadaaaaa! och vad passar väl bättre nu när vi går mot ljusare tider...*harkel harkel* oj så poetiskt

ja skicka hit mönstret så skall jag spara ner det!

Mori skrev 2008-01-17 22:46:26 följande:
    Ja dom är virkade Kan länka dig till mönstret om du vill!Vad hände med ditt nick??
    Natti natti allihopa!
  • livet från ljusa sidan

Godmorgon!

Enji: de byxorna ser verkligen supermysiga ut! Jag skall iväg på en sådan innomhus lekpark. Har aldrig varit på en sådan så tänkte jag man an prova nu på förmiddagen då det förhoppningsvis inte är så mycket folk.

Juliah: Jag längtar också tills imorgon!! vill också ha lite lördagsgodis....

• livet från ljusa sidan

Japp som någon skrev så är det jag som är gamla jezzzica tröttnade på mitt nick som jag haft i tre år nu, totalt fantasilöst så blev jag inspirerad av er andra som bytte!

Juliah: jag håller med (kommer inte ihåg vem det var som sa det) men öppet in mot köket är mitt bästa tips. Älskar att inte stå isolerad när jag lagar mat... Håller även med om lådor istället för skåp!

Miamaria: haha jag har också kikat på den lampan barometer!

numberone: jag känner igen det där, jag är så ful så jag tar fram valp ögonen och då brukar jag få igenom det mesta...(som inte kostar för mkt vill säga eftersom jag är tillsammans med en smålänning say no more)Men vad säger han när du lägger fram de argumenten som du skrev här då?? NU ser jag att ni redan löst det

gemelli: det gör nästan ont i hjärtat när jag ser sådana hus för de är så underbart vackra. Som du skriver, en dröm!

vanilj: haha jag känner igen det där...vatten åh vatten!!! att man kan bli så glad över så lite

kajsa: J'kla ungar men blått är ju också fint!

gud vad ni skriver!! puh äntligen ikapp

• livet från ljusa sidan

HAHAHA sorry.....

Jezzika skrev 2008-01-18 18:29:21 följande:
    Livet från ljusa sidan: Vad menar du med att ditt namn var totalt fantasilöst? Hahaha
  • livet från ljusa sidan

fluffiga:

japps behålla, kommer bli supercharmigt!

ingen som tvättat i maskin med klorin?? vill om möjligt ha svar snabbt för jag har tvättid vid 19

• livet från ljusa sidan

tack! har hört att man skall hälla i där det skall vara tvättmedel men aldrig provat så då tänkte jag att kanske någon annan vet.. men skall prova så återkommer jag med resultat!

juliah skrev 2008-01-18 18:55:42 följande:
    lfls,Jag brukar blötlägga i klorin först så tyvärr vet jag inte hur man gör när man häller i maskinen.
    [/citat]
    malins79 skrev 2008-01-18 18:56:20 följande:
    [citat]
    Det står på flaskan, tror ca 0,5-1dl. Inte mer än 40grader.
  • livet från ljusa sidan

jag köpte jättefina på bolagret..finns i vitt, svart och rött. 159kr styck för de stora och de är 35ck höga tror jag (det finns även mindre, billigare)

MiaMariah skrev 2008-01-18 21:03:58 följande:
    Var hittar man snygga peppar- och saltkvarnar, lätthanterliga (läs lätta att få ner salt och peppar i)? Vi har en kombinerad som knappt rymmer nåt alls och när man ska fylla på så måste jag alltid be maken om hjälp eftersom den är så otroligt svårhanterad.
    versan: haha din dotter kommer nog bli komiker! det är så himla svårt att hålla sig för skratt ibland!
  • livet från ljusa sidan

Godmorgon! eller för vissa är det ju god lunch Vi har varit vakna ett tag, sonen är så vansinnigt morgonpigg. Idag så fuskade jag rejält och satte på nya favoriten pippi långstrump så man fick sova en halvtimma till. Men jag tycker det är ganska så mysigt att sätta på den i sovrummet så ligger vi alla tre i sängen kvar och myser. Annars så är det upp och skutt med en gång på lilleman!

mimmi: jättefin hatthylla, roligt med sådant som inte alla andra har.

Lillafruluva: Stämmer in i kören, måla den vit

Verkar vara många smålänningar här, flyttade ju från Vetlanda för ett och ett halvt år sedan.

Idag är jag glad att jag bor i lägenhet eftersom vi knappt aldrig har strömavbrott. Det är itne ofta jag känner så men idag så

hoppas ni inte blåser bort! Skall ha över lite vänner på lunch idag så jag skall sätta igång och städa lite granna.

Ha en mysig dag!

Svar på tråden Vita hem del 6