Vita hem del 6
vassego! Jag har bytt nick, hette förut jezzzica men jag ville ha ett lite mer inspirerande namn
döpte den efter min blog..
vassego! Jag har bytt nick, hette förut jezzzica men jag ville ha ett lite mer inspirerande namn
döpte den efter min blog..
Hej kikar in en snabbis här, hinner inte ens läsa ikapp men tänkte bara tipsa om någon i gbg området var intresserad..mkt bra pris!!
www.blocket.se/vi/14890291.htm
Kikar in har försökt läsa ikapp men fl jäklas alldeles för mkt för att jag skall orka mer ikväll...
fy vad otäckt med bränder! vilken tur att det var någon som kom hem och upptäckte det..
kajsa: tycker du är duktig som prioriterar rätt!! "säger jag och sitter kvar...hrmmmm"
juliah: Tycker det låter fantastiskt men jag vet ju naturligtvis inte hur det är runt omkring. Men hoppas du väljer något som känns bra i magen
Någon som möjligvis vet vad boråstapeter kids.se kollektionen kostar per rulle?? Håller på att försöka övertala sambon att tapetsera om i lillkillens rumt, går sådär bra eftersom vi gjorde det för ett år sedan men me no like....
nytt inlägg förresten, kolla in filten som man kan vinna i en annan blogg!
livetfranljusasidan.blogspot.com
Enji: om jag var hemma hade jag nog tagit hem honom... usch det är INTE roligt att tillbringa några nätter med magsjuka barn....
Lynn: nej min sambo är lika "ekonomisk" haha men det är väl just vad de är och vi som är lite oekonomiska ibland...
Vet du när jag gjorde Es rum för ett år sedan så valde jag mellan den med molnen på och den "pippi" tapeten. Tog pippitapeten som en liten fondvägg...ångrar mig mkt bittert...tror det är från dig som jag har nallat en ide, du skulle väl ha panel halva vägen upp och sedan molntapeten va? jag är sååå sugen på att göra likadant... tror den kostar 250kr rullen..
nublu: jag har premiär handlat i din butik jag har bara köpt på hm och på bokus innan på nätet. Inte vågat mig på att handla inredning på nätet men jag kunde inte motstå den lilla apan som du hade
Och då trillade det ner lite annat smått och gott med
åh låter verkligen riktigt fint!
Gardiner och jag är inte så mycket kompisar... jag har en sådan vanlig vit från ikea. Typ som wilma nästan.
jag väntar på ert rum så får kommer jag förhoppningsvis få igenom det hos sambon. -titta här vad fint det kan bli!! thihi
MM: förstår att det känns jobbigt, jag kände så hela december. All ork och inspiration bara rann av mig. Det var en liten jobbig tid, med tråkiga saker som hände. Orkade inte gå in i denna tråden som jag älskade att göra innan och som jag gör nu. Ville inte kika i andras bloggar. Men det kommer tillbaka, orken kommer tillbaka. I början jämförde jag mitt hem med alla andras här inne och tänkte att de hade de så mycket finare. Och att jag ville ha det likadant med likadana saker. Det som begränsar mig är min ekonomi, jag har verkligen inte råd att köpa tex lexingtonlakan även om jag hade velat för de verkar vara riktigt sköna.
Men jag har kommit på att man inte skall jämföra sig själv och sina saker med alla andras för då jagar man alltid efter något annat. Istället för att vara glad över det man har och det lilla (eller stora) som man kan köpa som gör en glad
Ibland glömmer man bort det!
ta en paus om du vill och kom tillbaka när helst du vill!! Du har ju ett pyre i magen som tar sin beskärda del :)
oj det blev lite långt...
titta vad jag hittade till idag! Låg bara mitt på landet 5 minuter från mig! Brödburken är paxad tills fredag!!
www.fjallestorpinterior.se/
himmelbit: ja visst var den! föll pladask när jag såg den. Idag inhandlades en hushållspappers hållare från ib laursen. Helt makalös billigt, 39kr!
åhh så fina!! du är så duktig
Godnatt på er gott folk!!
tack så hemskt mycket shyme!!
Nytt i bloggen
livetfranljusasidan.blogspot.com/
lillafruluva: jag har faktiskt en över, den vita som precis utgått från ikea...den lite randiga...kommer inte alls ihåg vad den heter. Håller på att sy nya gardiner. Så om de inte blir total katastrof får du gärna köpa.
trist med sådana kommentarer, men jag tror inte vissa folk har vett att förstå att det kan såra. Antagligen så menade de inte illa..eller så gjorde de det..
smultron: beklagar dina förluster..