Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita hem del 6

Hej!

Vilka underbara hem ni har. Om jag får så joinar jag er tråd. Kommer kanske inte vara dagligt aktiv men vill gärna vara med och byta tips och ideer. Har precis fått mannen att inse att vitt är vackert och han hjälpte tom till att måla vår skänk. Bild finns i galleriet under "nya lägenheten". Här har vi inte tänkt bo länge eftersom vi letar tomt att bygga vårt drömhus. Där ska det inredas kan ni tro.
    Så sålänge får jag drömma mig bort med era hem!

Kram Ninizen

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Är det ngn som vet vart man kan köpa stenar med text. Vita eller grå?

• Ninizen
    malins79 skrev 2008-01-03 16:04:48 följande:
    Sitter och klura på förvaringsmöbel till Jacobs rum, han bor inte där än men kommer väl flytta in där förhoppningsvis under våren, men han behöver ju ha någonstans att ha alla leksaker. Vilket blir bästAlt 1  www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70103085 denna liggandes med 4st www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00118349 (transparanta)Alt2 www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S99841880 (Birkeland) med trådbackar som man kan ställa i lekbackar iAlt3 Något annat, kom gärna med förslag!!!
    Förslag 1 med Expedithyllan tycker jag.... eftersom jag själv är inne på att handla den till sonens rum
  • Ninizen

Har sett att många har fina små saker som hänger i dörrhandtagen. Söta små trähästar, betonghjärtan och liknande. Var hittar man sådant?? Tips på hur man håller en ettåring borta från dem??

• Ninizen
    FANTASTISKT!!!
    Ni är så otroligt duktiga och händiga allihopa. Att ni dessutom har tid att blogga? Ja det är för mig ett mysterium. *grymt impad* Kan ni skänka lite inspiration och energi till mig  

Har dock en liten fråga....Var hittar man dem här vackra husen i vitt eller ev. i zink som man kan ha värmeljus i? Har sett att några av er har dem. Letat utan resultat.
  • Ninizen

mimmi: Första länken kom jag inte in på. Sen var de andra zinkhusen slutsålda på trädgårdsliv. Så synd!

• Ninizen

Tack! Nu funkade det. Hann beställa en hel del från Syster Lycklig som jag spanat på de sista dagarna. Var tvungen att suga på karamellen en stund....

• Ninizen

Numberone: Titta in i mitt bildgalleri. Där har du skötbordet Hensvik. Man kan ta av skötdelen och använda som bokhylla sen. Har dock inte gjort det ännu, men funderar på att göra det nu. Ska till Ilva i veckan och köpa skitsnygga svarta rottingkorgar att ställa in i hyllorna. Ska ta bilder så du kan se sen. Jag älskar skötbordet. Är så fint med den randiga "tapeten/skivan" inuti. *mums*

Bilder ligger både under "gamla lägenheten" och "lillemans grejer"

Svar på tråden Vita hem del 6