Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita hem del 6

FruPuffen skrev 2008-01-12 19:12:43 följande:
    Åh vad fint! Jag ville också beställa från Elsas, hade ÄNTLIGEN bestämt mig för att skicka efter ett zinkhus av mellanstorlek (belöning eftersom jag gått ner 1 kg ) Men så är de sluuut! Nån som vet nåt mer ställe som de har zinkhus på nätet (ej de jättestora och ej mini)?? Förlåt, det känns som jag tjatat om zinkhus här i tråden i flera månader . Eller finns de i nån söndagsöppen butik nära Älvsjö (ska dit på söndag!)?
    Jag har jagat överallt. Pratat med både Syster Lycklig och Trädgårdsliv. Till hösten kommer dem in igen Men säg till OM du skulle trilla över ngt
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

När jag ser era fina skåp och skänkar ni målat undrar jag vilka faktorer som spelar in i valet. Ska det vara ngt visst årtal eller några andra tips. Gustavianskt eller 1800tal eller går det bra med typ "äpplet" och 30-40 tal också?

Vad tycks?? Men skitdyrt....

www.blocket.se/vi/14768218.htm

• Ninizen
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-12 22:11:50 följande:
    Jag faller för formen på ett skåp. Årtalet är oviktigt, fast jag hade så klart inte målat ett 1700-tals skåp vitt, formen, fuktionen och priset väler jag efter. ( Har ett äpple skåp i mitt vardagsrum. vitmålat såklart)
    Har hittat en del fina äpple-skåp på blocket härnere i Skåne. Får kanske slå till då.
     Har du bild på ditt skåp möjligtvis *ler*
  • Ninizen
    Kajsa M skrev 2008-01-12 22:15:07 följande:
    Maken min har börjat intressera sig för skåp nu. Han tycker vi ska köpa ngt gammalt skåp och måla det vitt. ALLT lir ju fint i vitt, uttrycktehan det! Han börjar lära sig!
    Va gulligt!
  • Ninizen

Värsta Supermamman: Nämen så fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  *helt kär* Mums

• Ninizen
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-12 22:22:51 följande:
    Kul! Jag vill ha lite ljusgrönt till mitt rosa nu med. Måste bara hitta exakt rätt nyans.Å, vad kul! Bild, genast!
    Ja eller hur...det var faktiskt benen jag blev lite sådär på...
  • Ninizen

Skulle naturligtvis vara till inlägget du skrev överst Generad

Svar på tråden Vita hem del 6