Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita hem del 6

mimmi006 skrev 2008-02-04 21:50:09 följande:
    haha... precis som jag, alla fina skåp bor visst där! Jag kör hur långt som helst för drömskåpet om priset är lågt, men oftast kollar jag bara mitt län. *lat*
    Bor du också i Skåne??
    Smultron och glass skrev 2008-02-04 21:50:16 följande:
    Ninizen, upp till en timme kan jag åka utan problem, sen blir det lite problem, men för drömskåpet helt möjligt
    Hehe, ja för drömskåpet kan jag köra huuur långt som helst. det är värre med sambon som ska förstå det med. "Är alla drömskåp undrar han" när jag tjoar från datorn.  - Kolla här!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Förlåt att jag svamlar och skriver som en kratta.Generad

Är alla skåp drömskåp??  undrar han" när jag tjoar från datorn....  - Kolla här!!

• Ninizen

Himmelbit: Är du galen?? Hur sjutton fick du hem det? Starkt jobbat. Jag kan inte göra några köp utan bärhjälp.

• Ninizen

miniGrynet:  Ja just det ja, hahaha. Snacka om att ha skåpbegär. Men varför inte....ser man potentialen så. Vad sa din man?

• Ninizen

Mimmi: Nähä? Trodde nästan det. Då blev din kommentar ännu roligare

Smultron:

• Ninizen

miniGrynet:  Vilken rolig historia. Ngn gång kan du kanske säga sanningen till honom. Det söta med våra killar är att de får liksom stå ut med våra skåp om dem nu vill ha oss ....och det gör dem ju.

• Ninizen

Himmelbit: Följer säljaren med dig hem också?

• Ninizen
    Himmelbit skrev 2008-02-04 22:28:04 följande:
    Nu såg jag att du hade skrivit "dig" också - missade det innan. Mitt svar såg kanske lite dumt ut . Jag fick hjälp av mammas man. Det är lättare att få hjälp när man väl är hemma tycker jag än att få folk att följa med "alla milen".
    Ja det är ju bra om man kan få hjälp av ngn i familjen. Tror inte grannarna är så sugna här tyvärr. Vi har inte bott här så länge. Känner dem inte. Får väl gå runt och bjuda på bullar nån dag.

Snart ska jag lägga mig men jag har en fråga. (med risk för att bli tjatig) Vill så gärna se era skrivbord. Vilken modell ni valt och så. Jag vill egentligen ha ett "lätt" skrivbord men hittar bara "tunga" med mkt lådor på sidorna. Men vill gärma se bilder, för jag kan tänkas ändra mig.

Pleeeeaaaaaase
  • Ninizen

Nä nu måste jag krypa till kojs. Gonatt tjejer!

• Ninizen

Mimma: Nä fy vad tråkiga nyheter. *kramar om* Jag lan trösta dig med att jag sitter i samma sits. Vi hade bestämt oss för att flytta till Karlskrona. Tomt var bokad och huset vi skulle bygga var bestämt. Men i sista stund får sambon jobb här nere istället och vi drar oss ur. Därmed försvann våra husplaner. Jag är jätteledsen. Här kommer vi aldrig få tomt och ännu mindre hitta ett hus till rimligt pris. Så jag vet precis hur du känner. Gråter

Nu ska jag läsa ikapp vad som skrivits under morgonen....

Svar på tråden Vita hem del 6