Inlägg från: jezzzica |Visa alla inlägg
  • jezzzica

Vita hem del 6

juliah: nej vad tråkigt att du inte kände dig nöjd med reportaget.. jag hoppas som sagt att det kanske dyker upp lite bilder i bloggen framöver

jag bytte rum för elliot för ungeför 3 mån sen och han fyller 2 i feb. Det gick superbra och han älskade sin nya säng och sitt rum. Kan ju vara så att det var en liten övergång från spjälsäng till växa säng som hjälpte till också. Men nu tvärvägrar han sova i sin säng om inte jag sitter brevid hela tiden. Jag låter honom somna när jag sitter brevid och sedn så kommer han in till oss någon gång under natten. Helt underbart att man slipper springet. Det kommer gå så bra! vsm har en vattentät plan där, försök få honom så involverad i flytten som möjligt!

karamellfabriken: åhh va roligt med ny kamera, speciellt som du blir värsta proffsfotografen! jag fick en ny digitalkamera i julklapp men det är en "vanlig" men jag är glad ändå

i eftermiddag skall jag göra sista strykningen på dörrarna som skall gå från en ful och hemsk träfärg som 70talet ringde och ville ha tillbaka till underbara vita!! bilder kommer i bloggen ikväll

• jezzzica

åhh så vill man inte prova för då kanske det blir fult när/om det skaver av.... men man kan ju måla på plast?? det borde ju gå om man tar en riktig färg.. jag hade nog hört mig för med en "vanlig" färgaffär också för säkerhetsskull.

knyttis skrev 2008-01-10 08:55:23 följande:
    VSM de är sådan där hård plast träimmitation på själva trappstegen, då maken frågade av färgkillarna på K-Rauta sa de att det inte håller... Men jag undrar jag... resten av färgen sitter som berget...
  • jezzzica

birk: det belv mycket bättre med vita stjälkar! jag hade nog velat se dem i en högre vas så de inte spretar så mycket (gärna vit ) men annars tycker jag faktiskt att de är rätt fina våriga!

juliah: jättemysigt blev det ju! hur har du fäst gardinen i taket?

• jezzzica

halloj!

kikar bara in en snabbis och tänkte höra om någon har adressen till sidan med massa gratis fonter??

Maränger: åhhhh vad avis jag är en juno...lyllo dig! men såklart jätteglad för er skull!!

• jezzzica

åhh vad drygt!! men roligt med fynd!

mimmi006 skrev 2008-01-11 21:06:51 följande:
    Jag blir så trött på mig själv... shoppade idag och kommer hem med påsarna. Eftersom jag gärna vill att det ska gå fort, ställer jag ner påsarna (slänger) och krasch, så går kattens nya vattenskål sönder (ljusblå från Bruka): Sen hittar jag inte ett underbart nattlinne som jag hade köpt till Lisa, jag har antagligen GLÖMT påsen någonsatans *suck*.Vad trött jag blir på mig själv! Klant.Handlade nästan bara till halva priset idag, men det kom smolk i bägaren... *surar*
    jag kollar på lets dance.. jag älskar det programmet! fast det är töntvarning på det...haha
  • jezzzica

hahahaha det är min favvo också!!! åhh jag tycker han är så snygg....
    Kajsa M skrev 2008-01-11 21:20:09 följande:

Jezzica Ja lite nördigt är det kanske, men jag offrar mig för DAnny!
  • jezzzica

haha hade jag varit singel också kanske det skulle bli catfight med andra ord?! haha

Kajsa M skrev 2008-01-11 22:23:29 följande:

Vore jag inte lyckligt gift så ...
  • jezzzica

ni som har målat leksviks hall möbler vita, hur går det med hyllorna där man har skorna?? har ni lagt ngt skydd där?

• jezzzica

vaniljdröm: gillar ditt nya nick blir så sugen på ngt sött..hmm undrar varför!? köket är verklign ursnyggt!

Svar på tråden Vita hem del 6