Vita hem del 6
fy vad jobbigt juliah...förstår att han är trött och hungrig och kall stackarn... man vet ju aldrig när man kommer hem när man sitter fast så.... hoppas det löser upp sig snart!
Supermysigt ni har "vintrat" era bloggar!
fy vad jobbigt juliah...förstår att han är trött och hungrig och kall stackarn... man vet ju aldrig när man kommer hem när man sitter fast så.... hoppas det löser upp sig snart!
Supermysigt ni har "vintrat" era bloggar!
Men kolla priset...shit pommes
Godkväll!
Nu kommer jag inte ihåg vem som skrev vad tyvärr...
Men verkligen jättefin spegel!! Den passade ju som handen i handsken där den står! Julgransfoten tycker jag också skall behållas som den är, jag har faktiskt också en likadan
Jättefina plädar!
I löv ullared, ibland kan man verkligen hitta fynd där!
Nu skall jag åter ner med näsan i böckerna och det är inte indredningsböcker jag pratar om....I wish!
Wow!! Grattis!!! Vad var det för jobb, hade med inredning att göra eller är jag ute och cyklar?
hur orkar man?....
åh vad fin! sådan hade passat hos oss prefekt ju!
Vem var det som frgåade om växasängen? hmmm jag betalade iaf 400kr och jag tyckte det var ett kap! jag hade letat i ungefär 4mån efter en sådan... jag ville ju helst ha en sebra säng men sambon bara trodde jag skämtade varje gång jag tog upp det.... Får t det till nästa knodd när jag börjat jobba så vi har två inkomster istället för studiemedel