Inlägg från: jezzzica |Visa alla inlägg
  • jezzzica

Vita hem del 6

M HOW skrev 2007-11-19 17:50:28 följande:
    nytt..minlillavitavra.blogg.se/
    oj herrejestapetter! hur gör du så små hjärtan godisar?? Ser riktigt gott ut
    GRATTIS på födelsedagen VSM
    Hoppas du haft en underbar dag!
    Förresten kom ju på att jag läste igår att juliah skulle vara med i en inredningstidning?? GRATTIS till det, låter ju helt fantastiskt roligt! Får man veta vilken eller är det hemligt?

Har inte hunnit läsa ikapp idag sitter och pluggar för fulla muggar

Ville bara tipsa om ett par fotöljer för er som bor i gbgområdet

http://www.blocket.se/vi/14253063.htm?ca=15_s (inte mina naturligtvis)
    ♥Elliot♥
  • jezzzica
    juliah skrev 2007-11-19 20:13:58 följande:
    Hihi, tackar för stödet, på torsdag lär jag behöva lite peppning.De vill att hela familjen ska vara med, maken jobbar men det blir väl jag och barnen. Jag skulle gärna vilja sväva förbi lite suddigt sådär  Men utifall att jag nu ska vara med så har jag köpt mig en ny blus iallafall.Himmelbit, nej vi firade inte jul alls hemma (pappa är muslim). Fick en liten dos hemma hos mormor dock

haha ja svävandes förbi är ju inte helt fel, så man ser lite svalt cool ut och oj vad jag fejar och donar Men som sagt bra att ha lite att skylla på så man får köpa något nytt fint att ha på sig  Jag hann inte läsa vart det skulle vara så därför undrade jag om det var hemlis!

VSM

åh jag hittade sådana jättefina knoppar....hmm undrar vart det var någonstan jag inte alls trodde att de fanns....*sticker iväg och letar genom reklamutskicket*

♥Elliot♥
  • jezzzica

nej hittade inte dem men det jag kan tänka mig var jysk eller rusta eller ngt liknande...sorry att jag har så dåligt minne. Men det var sådana i porslin med en liten "guld" blomma i skruven.

♥Elliot♥
  • jezzzica

jag tycker kaklet var jättefint. Är det olika färgskiftningar på kaklet? Jag tycker nog isf att det finaste är enheltligt men det är bara min egna smak Skåpen blir jättefina med nya handtag, jag är jättedålig på vad det finns för olika så jag skall inte ge råd där... Men det kommer nog bli kalasfint med liten mini makeover..

beep beep skrev 2007-11-25 10:19:09 följande:

Ser att de blev något fel på bilderna...lägger dem igen...*hoppas de funkar*
  • jezzzica

Fluffiga moln får jag kika in på ert nya hus??

• jezzzica

mimmi: åh så fint det blir! Verkligen juligt men ljust!

• jezzzica

hur lägger man in teckensnitten när man hittar dem på internet??? jag har verkligen försökt men jag hajjar nada

• jezzzica

TAck! skall genast in och pilla lite...

numberone skrev 2007-11-25 19:41:48 följande:
    kotrollpanelen ---> teckensnitt--->arkiv--->installera nytt...
  • jezzzica

Åh tack himmelbit!

När jag går in på dafont.com så letar jag fram tex scriptina men jag hittar inte vrt jag laddar ner det? Försöker trycka överallt men jag hittar inte... känner mig korkad idag

Himmelbit skrev 2007-11-25 19:46:26 följande:
    Det är olika hur man gör beroende på om man har Mac eller PC, men jag förklarar PC eftersom de flesta har det (meddela mig i min GB annars..)- Spara ner font-filerna i din dator.- Packa upp dem (de är oftast packade när man laddar ner dem)- Öppna Kontrollpanelen- Klicka på "Utseenden och teman"- Upp till vänster klickar du på Teckensnitt- Välj Arkiv - Installera nytt teckensnitt- Leta fram teckensnittet där du tidigare sparade det.- OK. Klart, nu har du det intallerat!
Svar på tråden Vita hem del 6