Snowgirl skrev 2007-11-19 09:56:05 följande:
Tack mimmamum, VSM, knyttis, LCroft, Lisa1981 och Busan !!LCroftJo, det stämmer det är jag det. Har nyligen (för 2 veckor sedan) blivit utskriven från min senaste inläggning på sjukhus...denna gång varade det i 12 veckor . Det var riktigt tungt att vara ifrån barnen så länge, men nu är jag hemma igen , och det är så skönt!Det som hände mig var att jag helt plötsligt i mars fick en massa epelepsikramper. Har nu inte haft några kramper på över en månad, de kan fortfarande inte säga vad exakt det beror på, ska iväg så småningom till Lund för EEG-övervakning i 6 dygn. En sak jag inte har nämnt här inne innan är att jag även numera har anorexi, vilket KAN vara en orsak till ep-kramperna, de vet inte ännu.Min man beslutade sig för att lämna mig när jag mådde som sämst nu i Augusti, han pallade inte sa han. Det har varit den värsta perioden i mitt liv, jag har mått så psykiskt dåligt man kan göra, har varit längst ner på botten....men nu börjar jag klättra upp igen, och mår faktiskt helt ok, t.o.m riktigt bra för det mesta .
Men gumman då! Så mycket jobbigt på en och samma gång! Men vet du vad som är bra om man ska se nåt positivt i det hela? Nu har du varit nere på botten och det finns bara en väg därifrån och det är uppåt!!! Och du kommer att klara det och komma ur det hela starkare och många livserfarenheter rikare! Sänder över en massa kramar och styrka så du har att ta till när det känns tungt