• LCroft

Vita hem del 6

Fotograf Karlander skrev 2007-11-20 13:53:22 följande:
    Ja det har vi...vilken Glädje Helt överlycklig....
    Grattis
  • LCroft
    knyttis skrev 2007-11-20 13:55:59 följande:
    LCroft - Visa bild i alla fall så kanske vi kan hjälpa dig lugna ner rummet
    Ska se här senare
  • LCroft
    LinaoMatilda skrev 2007-11-20 15:38:00 följande:
    hej sahara: små hjärtan är fina att pyssla. Likaså små strutar och julstrumpor. Många här som visar fina bilder i sina bloggar, t.ex. LCroft. Visst kan pyssel och inredning kännas lite som "terapi" ibland, få tankarna på annat.Fotograf: Grattis till vattnet Sunna: Ibland kan mjölkfri kost (för dig alltså) hjälpa mot kolik. Kan vara värt att prova iaf. Lycka till!
    Så gullig du är! Vilken komplimang Generad

Adamama: Tack för att du med orkade engagera dig i mitt pojkrumsproblem.

Grå hissgardin kan nog vara snyggt! Ska försöka föreslå det åt herrn
  • LCroft

Godmorgon!

Mori: Jättefin strumpa

juliah: Nu har jag drömt om dig och ditt hem hela natten Skrattande Så i mina drömmar har jag varit över hos dig och hjälpt till att städa, många fönster hade ni med för de har jag också tvättat. Sen har jag varit med barnen ute så länge du pyntat, tur att du har en vagn för 3 barn, hihihi

Du lovar väl att ta nån lite smygbild till oss också som vi får se innan tidningen kommer ut? Det är ju för spännande Så glad för att ert fina hem ska komma i tidningen!

• LCroft
    Anton2005 skrev 2007-11-21 07:11:45 följande:
    God morgonHär är vi sjuka idag, både jag och Anton. Hjälp, det blir säkert en gnällig dag hemma och jag som knappt orkar ta hand om mig själv.Vad ska ni andra hitta på idag?
    Stackars er! Krya på er fort igen.
  • LCroft

Jag är helt slut efter att ha hjälpt juliah hela natten

Temperament och en tunga som inte vill som jag alla gånger har även jag fått. Och tyvärr uppför jag mig lika smart som en trotsig 3-åring ibland då när det kokar över som typ idag.

Mannen kom på imorse att vi kan ju åka till grannstaden och handla julklappar, jag lyckades förtränga att man inte ska åka med honom och handla sånt! Jag blir så irriterad när nån stressar mig hela tiden, till sist fräste jag av honom inne i en butik och tog Ida med mig och satte mig i bilen och sa att nu åker vi hem! Inga julklappar inhandlade med andra ord och just nu försöker jag få irritationen att lägga sig. Knölen ska bort ikväll på bastukväll från jobbet och Ida somnade ju i bilen och sov de magiska 10-15 minuterna för att det sedan ska vara hopplöst att få henne att sova middag igen. Vilken trevlig kväll jag ska ha Fundersam

• LCroft
    Lisa1981 skrev 2007-11-21 13:39:14 följande:
    Sylt, underbar bräda. Snygg "god jul" skylt, har sån med LCroft, förlåt men jag kan inte låta bli att skratta lite åt ditt inlägg. Min sambo är precis lika dan och jag känner igen mig i dig. Det är i såna här stunder du får tänka på varför det blev ni
    Det är lungt, skratta på du, till och med jag kan skratta åt eländet nu när han är vid ishallen

Fast hans förslag om att vi kan åka pånytt imorgon och handla julklappar bemöde jag mig inte om att svara på, tror han faktiskt att jag är så dum att jag stoppar fingrarna i brödrosten två dagar på raken? Hihi...
  • LCroft
    Lisa1981 skrev 2007-11-21 13:45:44 följande:
    Jag hade ju inte riktigt planerat att sonen skulle få magsjuka idag. Jag hade planerat att greja. Fick mysa till det lite genom att göra lite juldekorationer i ugnen.Ett plus är att det luktar så gott. Hade inga röda äpplen hemma, ska genast iförskaffas
    Så härligt det ser ut!

Hade missat att ni är sjuka! Usch Krya på er fort!
  • LCroft
    Lisa1981 skrev 2007-11-21 13:47:17 följande:
    hahahaha, vill han verkligen åka igen...???
    Tydligen! Fattar det inte själv heller... Han kan ju inte vara riktigt klok Räcka ut tungan
  • LCroft

Glömde allt jag skulle kommentera, sitter och dregglar över alla era fina swapsaker... Men nu är jag ju såååå nyfiken, vem har gjort vad? En del vet man ju men inte alla, ja, jag är extremt nyfiken Oskyldig

Svar på tråden Vita hem del 6