Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-11-30 11:17:27 följande:

www.halens.se/ProductPage.aspx&pid=0...Har ni sett att Halens säljer med kryss. Tycker det ser fint ut, men man vill ju gärna se vad man köper...
    Ja, man vill ju inte köpa grisen i säcken.. Tycker att den var lite lik matgruppen Cinderella från EM.
    www.em.com/index2005.asp&sub=start&sida=sortiment_produkt&Modell=&ProductType=501980
  • Camilla R
    malins79 skrev 2007-11-30 11:30:26 följande:
    Ja, och får jag ett nej vilket jag tror, så ska jag mejla igen och skriva att det är en Juno som är värd ca 5000kr. Eller är det fel?
    Eller vad är en Juno värd?
    Jag personligen tycker att det känns lite fel att göra så..
  • Camilla R
    Jenniesmamma skrev 2007-11-30 12:25:11 följande:
    hej hej!Undrar om nån av er har tips på vart man kan köpa vita adventsljustakar,aaltså en sån man tänder ljus i varje söndag fram till julafton?Mvh jeanette
    Jag köpte en fin på rean förra året på DUKA. Deras -bultande hjärta som är en kopia på Västergårdens bultande hjärta.
    Länkar till en avslutad auktione på Tradera (inte min) för att visa hur den ser ut.
    www.tradera.com/ADVENTSLJUSSTAKE_VIT_FRAN_DUKA_TRADITIONELL_-auktion-51812990
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-11-30 13:39:21 följande:

Ja visst är det väl fint! Jag gillar priset också! känns defintivt överkomligt!Jag har gjort en adventsljusstake med blockljus och mossa nu. någon som vill se? Inget märkvärdigt alls...
    Klart jag vill se, vill få inspiration till min egen ljusstake som just nu bara är "naken" med ljus i.
    Tycker det är jättefint med grön mossa MEN hur får man den att hålla sig fin? Jag provade förra året och det blev bara torrt och tråkigt..
  • Camilla R

Kajsa M skrev 2007-11-30 14:04:01 följande:

Ok ska de vita hjärtanen ligga eller ska den vara utan:
    Jättefint, men något smakråd verkar jag inte kunna vara. Först tänker jag att hjärtanen skall vara med, men sen byter jag ändå tillbaka till bilden utan.... Velig, ja något..
    Någon annan kanske kan ge konkreta smakråd, hursom är den jättefin!
  • Camilla R
    Vicka81 skrev 2007-11-30 14:29:22 följande:
    Vilket julkort tycker ni är finast? Ni som har så bra smak
    Båda är verkligen ursöta, så jag förstår att det är svårt att välja. Men eftersom det ju skall vara ett julkort så skulle jag nog välja tomtenissan
  • Camilla R
    mimmamum skrev 2007-12-01 09:51:52 följande:
    Kajsa min favorit är höga vita krukor på fat med små fötter, dessa från miljögården:
    Såna krukor har jag också, jättefina!!
  • Camilla R
    juliah skrev 2007-12-02 09:09:29 följande:
    Ni som har koll på det mesta, om jag har hyacinter hemma men tar ut dem dagen före ngn kommer på besök som är galet allergisk, funkar det?
    Det beror säkert på hur allergiskt man är. Men för mig som (tråkigt nog) är hyfsat allergisk så funkar det om de inte är kvar inne och luften liksom har vädrats ut, så spontant så säger jag att det du skriver funkar.
Svar på tråden Vita hem del 6