-
-
Säljs det fortfarande?lillafruluva skrev 2008-02-05 13:07:59 följande:Japp det är det! Har målat bokhyllan också, nu är det tv-skåpet och skrivbordet kvar ;-=
Trodde det var typ loppis/blocket-fynd du hade hittat!
Vill också ha ett sånt, blev kanon-fint i vitt!
Som sagt, gillar inte hur de brukar se ut när man ska ha möbler för cd/dvd-förvaring! -
Nej, inte jag heller och dom flesta förvaringarna som är gjorda för cd/dvd är gräsligt fula och är oftast i faner typ...lillafruluva skrev 2008-02-05 14:26:28 följande:Jag vet inte om det säljs, tror inte det finns på hemsidan längre iallafall. Jag tycker den är snygg som förvaring, gillar inte att se ryggar på skivor och böcker!
Gillade verkligen det där skåpet, och jag är en trogen anhängare av Ikea så jag borde ha sett det, men det har tydligen gått mig förbi. Har sett serien men inte just det här skåpet.
Synd!
Hittar det inte heller på sidan, ska se om det finns på varuhuset om vi kommer förbi där en sväng imorrn. -
Nu kom en bok hem i brevlådan "Fynda i Stockholm, En guide till antikt och second hand"
Nu ska det väl ändå gå att hitta dessa små guldgruvor som finns lite utspritt i stan!
-
Vad fina semlor ni har bakat idag tjejer! Man blir inte lite sugen!!
Själv har jag bakat kladdkake-muffins.
Hade gärna bakat semlor idag men vi hade inte ingredienser hemma, och vi orkade inte gå till affären (jätte-lata idag!!).
Istället har vi städat och bakat annat!
Är allergisk emot mandelmassa så det går inte att köpa färdiga semlor, men sambon har ätit på jobbet i alla fall!
-
Jag fattar ingenting av en lång planka och en skål....
-
Perfekt ju!!LinaoMatilda skrev 2008-02-05 19:08:06 följande:Inte jag heller. Men det verkar vara ganska eftertraktat eftersom Julia är villig att byta det mot tovad hink... funderar på att också köpa lång planka, skålar har jag i skåpet.... *planerar*
Jag kan också införskaffa en planka och skålar har vi många av, och byta mot en tovad hink! -
Jag hängde bara på strömmen, dvs, jag förstår inte heller något!LinaoMatilda skrev 2008-02-05 19:36:03 följande:Jag fattar inte heller Bara låtsas fatta.
-
Mori
Vad söt!!
Jag önskar jag kunde sy, men jag får aldrig till det... har inte riktigt tålamod, skulle vilja ha och kunna mera. Har en bra symaskin, men får ändå inte till det riktigt.
vad är det för lite påse?
Fint tyg!
(får man viska om saker som är till salu i inkorgen?)
Har sytt ett påslakan och örngott till dotterns spjälsäng iofs, men sen tog det stopp!
-
Precis!LinaoMatilda skrev 2008-02-05 20:35:04 följande:Ingen fattar något men vi har kul ändå Här är Moris sida: minochmammas.blogspot.com/ Inte min sida så jag kan göra reklam
Tack, ska kika!