Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

gemelli skrev 2008-01-20 11:22:11 följande:
    Okej då är det bara bita i det sura äpplet och börja skrapa 6 ST STOLAR Hua, ser mitt tålamod redan börjar tryta
    Å fy! Jag skulle fundera på värmepistolen! Vad är det för stolar?
  • mimmi006

Tack snälla för rara komplimanger om vardagsrummet! Jag blir så glad!
    gemelli- är det på EV i Orminge? Räcka ut tungan Hade de några nyheter! Fy vad taskigt med stolarna! Så där är det ofta... *morr*

VSM- det tror jag nog! Lite enkla stygn med björntråd borde funka! Eller lägger du dem bara brevid varandra med nån klisterremsa som håller ihop dem på undersidan!

Mimma- grattis till reklamen!

• mimmi006
    mimmamum skrev 2008-01-20 12:27:22 följande:
    Mimmi, ditt vardagsrum och hela ditt hem är en stor inspirationskälla! Ditt kök är ett av de finaste jag någonsin sett! *berömmer*Gemelli, nej fy vad trist!Det ljuva, ja det skulle vara riktigt kul, både min syster och Madeleine skulle nog tacka ja på stört!
    Tack! Skönt att höra *bekräftelsesucker*, ibland är man inte så nöjd själv! När man ser allt annat fint här och i bloggvärlden, är det lätt att vilja göra om allt hela tiden... och det går ju inte när man är låginkomsttagare! Då är det roligt att höra att man själv inspirerar! Nu ska jag gå och köpa aftonbladet!
  • mimmi006

Go´kväll! Idag har jag städat. Eller försökt att städa! Fundersam Tänk att få vara själv och städa och dona, bara några timmar... jag vet att jag låter som en gnällig barnunge nu, men idag har det varit en "hänga-i-byxorna-på-mamma-dag". Jag har inte alls fått mycket gjort och det var idag som jag skulle fixa för hela veckan. Klart att de känner på sig sånt!

Dansdotter och Lillafruluva- jag lägger till er i adressboken, men de flesta (om inte alla) köksbilder ligger i min blogg! Gå in under arkiv...

Juliah- jag vill veta meeeer!

mimma- jag har inte hunnit kika än! Men snart så

MiaMariah- jättefin kedja!

• mimmi006
    mimmamum skrev 2008-01-20 18:34:33 följande:
    Kajsa, vad fint det var! Du är verkligen händig! Nu blev jag sugen på att sy ett *skriver upp det på lååånga attgöralistan*jag sitter till vänster!Nublu, jag gissar att de ska målas vita? Har klart potential!Mimmi, visst är det typiskt! Bara man fick en halvtimme skulle man kunna vara så effektiv och hinna så mycket, men icke!
    Skönt att höra att det är fler som har det likadant! Jag hittar inte reportaget, måste se dåligt... vilken sida är det på?
  • mimmi006

lillafruluva- den vänstra tycker jag bäst om!

USB- jag tror det blir instabilt, tyvärr. Panelskivan är riktigt tunn och ganska sladdrig. Du behöver nog ha en mdf bakom och du kan kryssa så det blir stadga där du tar ur. Limma fast panelskiva runt om . Alternativ två är att sätta ihop riktig panel, det kan kanske funka...

Svar på tråden Vita hem del 6