Vita hem del 6

Tack snälla för rara komplimanger om vardagsrummet! Jag blir så glad!
gemelli- är det på EV i Orminge? Hade de några nyheter! Fy vad taskigt med stolarna! Så där är det ofta... *morr*
VSM- det tror jag nog! Lite enkla stygn med björntråd borde funka! Eller lägger du dem bara brevid varandra med nån klisterremsa som håller ihop dem på undersidan!
Mimma- grattis till reklamen!
Go´kväll! Idag har jag städat. Eller försökt att städa! Tänk att få vara själv och städa och dona, bara några timmar... jag vet att jag låter som en gnällig barnunge nu, men idag har det varit en "hänga-i-byxorna-på-mamma-dag". Jag har inte alls fått mycket gjort och det var idag som jag skulle fixa för hela veckan. Klart att de känner på sig sånt!
Dansdotter och Lillafruluva- jag lägger till er i adressboken, men de flesta (om inte alla) köksbilder ligger i min blogg! Gå in under arkiv...
Juliah- jag vill veta meeeer!
mimma- jag har inte hunnit kika än! Men snart så
MiaMariah- jättefin kedja!
lillafruluva- den vänstra tycker jag bäst om!
USB- jag tror det blir instabilt, tyvärr. Panelskivan är riktigt tunn och ganska sladdrig. Du behöver nog ha en mdf bakom och du kan kryssa så det blir stadga där du tar ur. Limma fast panelskiva runt om . Alternativ två är att sätta ihop riktig panel, det kan kanske funka...
Nytt inlägg i bloggen, inte så mycket inredning idag! Men vitt !
http://mimmi-magnolia.blogspot.com/
MiaM- ja, det skulle vara kul! Jag som aldrig brukar köpa kvällstidningar annars känner mig lite snuvad...