Inlägg från: LinaoMatilda
|
-
hihi det var väl inte så illa?juliah skrev 2008-01-11 19:20:47 följande:Så såg det ut när vi flyttade in. Huuuu!
-
-
Juliah: Tänk vilken skillnad nu, måste kännas ännu bättre när man jämför med de gamla bilderna
-
Kajsa M skrev 2008-01-11 19:25:04 följande:Ja precis! Men vår gaml var inte så jättegammal och den var snordyr när vi köpte den, så den enda skillnaden nu är nog att denna är så tyst. Och att sladden är längre och munstycket rörligare. JA det kanske var lite skillnad ändå då!
-
Mimmamum: Absolut! För tillfället är vår toalett vit med halvpanel. Har idag sågat listerna som sitter på panelen och köpte färg till golvet som ska målas svart-vit rutigt. De hemska gulddetaljerna är sålda (ja ni såg rätt, jag fick pengar för dem) och ersatta med svarta krokar och vit spegel. Mycket bättre redan även om det inte är klart.
-
Vill ni se mörk bild på pågående toaprojekt?
-
Mori: Va kul att klänningen passade
-
-
Listen ska såklart målas, men den är uppspikad idag. Jag borde väl ha målat dem innan men det fattade ju inte jag
-
Nej, eller jo men jag bor i Finland så det går inte. Men jag bara tänkte högtMildaMaränger skrev 2008-01-11 20:21:35 följande:nej det är den inte... ville du ha den?