Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2008-01-12 16:58:09 följande:
    LinaomatildaVilken skillnad när du fick ut duschkabinen! Verkligen!Har ett nytt inlägg om färdigsydda kuddar. Tyvärr var det ju mörkt ute innan jag hann knäppa bilderna så med blixt så syns det knapt att de är rosa...blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/
    Tack, ja det känns mycket reanare och luftigare
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2008-01-12 17:28:03 följande:
    Tack! Jag har bara strukit ett veck och sytt fast vecket.
    Du får det att låta så enkelt. Kan tänka mig att jag skulle sy fast det ena och det andra om jag provade, ser framför mig ett enda stort fastsytt veck
    Daggdroppen skrev 2008-01-12 17:39:52 följande:
    Å tack snälla du Ska kolla först om det går att beställa med frakt från ikea. Har ju bla.a. en soffa som vi också ska ha därifrån.... Men bra att veta att du annars kan Såg att ellos nu också har fått liknande, men bara svarta även de,så jag kanske tar de också... Helst hade jag ju hittat vita direkt!
    Ja de säger ju att de har hemkörning iaf. Kanske om jag shoppar åt dig och skickar det med hemkörning? Om du inte kan beställa över nätet alltså.
  • LinaoMatilda
    summer06 skrev 2008-01-12 18:06:59 följande:
    hoppas att nån kan hjälpa mej...nån som vet hur man får fram hur många som besöker sin blogg på blogspot?
    lägg in en räknare. Klicka på någon räknare som du gillar i någonannans blogg så kommer du till räknarens sida. Säg till om du vill ha mer hjälp.
  • LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2008-01-12 18:14:13 följande:
     Du är DUNDERSNÄLL som erjuder hjälp
    Det är bara för att jag ska ha en orsak att komma iväg och shoppa lite åt mig själv också OskyldigFlört
  • LinaoMatilda
    Kajsa M skrev 2008-01-12 18:36:50 följande:
    Får jag det att låta enkelt? Ja det är nog för att jag är så pedagogisk när jag förklarar! *inte*
    hihi ja antingen det eller så är du duktig på att sy, välj själv Skrattande
    MiaMariah skrev 2008-01-12 18:37:39 följande:
    Lite dåliga bilder från shoppingen från Elsas.
    Så söta saker!
  • LinaoMatilda
    Himmelbit skrev 2008-01-12 21:16:01 följande:
    Godkväll! Har du varit och duschat i din fina dusch?!
    Japps Skrattande Det var jag tvungen att göra, så smutsigt som där var så fick jag skrubba för glatta livet
Svar på tråden Vita hem del 6