Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis

Vita hem del 6

nublu&mimma Puss! Kyss Jag ska kasta in en beställning bums! GLADare än GLADAST!

nublu hade ju hoppats du skulle få in den, jätte nöjd med din affär (är ju kund)

• knyttis

Visar vår nya Julegris jag köpte igår! De ska bli en maileg också framöver!

• knyttis
    Camilla R skrev 2007-11-22 11:13:34 följande:
    Såg en söt gris på Village som jag är lite sugen på, eller är jag helt ute och cyklar?? Lade upp en bild i mitt galleri om någon vill tycka till..
    När jag läste ikapp såg jag att det var grisen vi har som du funderat över. Jag köpte vår igår och gillar den riktigt mycket!
  • knyttis
    Camilla R skrev 2007-11-22 11:13:34 följande:
    Såg en söt gris på Village som jag är lite sugen på, eller är jag helt ute och cyklar?? Lade upp en bild i mitt galleri om någon vill tycka till..
    När jag läste ikapp såg jag att det var grisen vi har som du funderat över. Jag köpte vår igår och gillar den riktigt mycket!
  • knyttis

Tack MiaMariah&LCroft!

Anton- då ska jag gå kolla posten jag med beställer också på D&T. Ha de mysigt i soffan!

Sonen sover också här! Vi tog en tur till skogen nu på fm och samlade lite granris och lingonris att pynta med. De var så blött i skogen, vi blev dyrblöta båda två. Han är piggare nu vad de verkar, hoppas hoppas de håller i sig. Sedan har vi städat också så du behöver inte komma hit i natt Lcroft om du inte vill dvs! Fniss!  Nu ska jag kolla om tidningen kommit och softa framför Lejla som jag bandade igår

• knyttis
    Peak skrev 2007-11-22 13:10:54 följande:
    ja det var väl den från Village som jag tipsade om? Miamariah - är de bätre nu då? Jag köpte en sådan förra året elelr året innan och batterierna tog slut på nolltid (fick sätta i nya hela tiden) så jag struntade i den till slut!
    De hade jag inte sett, ngt tips, grisen var ny för mig.
    MiaMariah skrev 2007-11-22 13:08:58 följande:
    vill ni hålla tummarna för mig och min dator som har kraschat.. maken försöker få liv i den.. sitter vid makens dator ist men kommer varken åt mina bilder, länkar eller allt annat jag sparat i favoriter..
    Tummarna upp!
    LinaoMatilda skrev 2007-11-22 13:08:13 följande:
    Michaela: Grattis till lägenheten! Va kul för dig!Knyttis: Så söt gris!
    Skrattande
  • knyttis

Camilla R - Den lilla tog jag

Malins79 - Åh, Stackarn hoppas hon får medicin så hon blit bättre och ni kan åka!

Lasseliten - Tufft då de trotsar så där och kivar emot. Man sträcker verkligen på sitt tålamod som mamma! Men de går ju som tur upp och ner. Vissa dagar är så lugna och de är nöjda och man har kul tillsammans andra så blir allt "förstört". Som idag då vi skulle gå till skogen som jag vet att han gillar, då är det bara pulkan på gården som gäller. Dvs slutar att jag drar honom på gräset och blir helt slut...innan vi går till skogen.

Varmt Välkommen tillbaka när du känner för det!

Vad roligt att många gillade grisen, de ingen mailleg men den är fin den med!

• knyttis
    Karamellfabriken skrev 2007-11-22 14:26:34 följande:
    Hur är det man brukar säga.......?"Inget nytt under solen" Men jag visar mitt skåp iaf

Riktigt fint! Jag skulle hänga upp spegeln tror jag, tycker de fint så där med men tänker på at den kan ramla. Är praktisk av mig! Har skåpet jag med

FruPuffen -Gärna bilder! Massa vitaminer nu så du inte blir sjuk!

malins79 skrev 2007-11-22 15:26:52 följande:
    Som jag trodde, det var ingen fara med Saga, skönt. Hoppas bara nu att febern går över tills på lördag och att inte Jacob blir sjuk.
    Vad skönt!
Svar på tråden Vita hem del 6