Daggdroppen skrev 2007-11-25 17:32:23 följande:
Hej på er! Kommer ni ihåg mig? Får man vara med här igen?Nu har vi äntligen både flyttat och fått internet igen. En månad tog det att få internet och då hade vi beställt det redan långt innan flytten... Klarade mig faktiskt förvånansvärt bra utan fl. Men så fort vi fick det att fungera (idag) så är man ju här igen Lade in några (ganska många bilder). INGET är ju piffat än. Gardiner och gardinstänger, fönsterlampor (eller stjärnor) saknas osv. Vi har fått upp EN stjärna (idag) Inga tavlor är uppstatta osv. men det kommer väl... Och kollar man riktigt noga på bilderna så märker man kanske att någon knopp här och där saknas, ev någon liten list osv. Men vi har tak över huvudet och det räcker!Vi fick en ordentlig chock samma kväll vi flyttade in. Vattenläckage. Vår rörmokare hade glömt en propp till det "flerröriga" stanklås vi har så när vi hade diskat på kvällen (orkade inte läsa bruksanvisning till diskmaskinen ) och tog ur propparna till våra stora baljor så forsade ALLt ut på golvet. Första buden vi fick var att vi skulle bli tvungen att riva ut både golv och kök, men nu tror vi att vi inte behöver göra det. Behöver jag säga att jag satte mig ner och bara tjöt? Jag var så trött så jag bokstavligen såg stjärnor och då det. Om rörmokaren skulle ha varitpå plats hade han nacke varit vriden som en disktrasa... Men men. Trots det och en månads ordentlig förkylning som nu börjat om igen andra varvet så lever vi.Det var lite från mig. Är sprängfull av iver att få se och höra vad ni pysslat med!!!Kram, Fluffis
Välkommen tillbaks! Roligt att du är med oss igen! Hoppas de ordnar sig med vattenstrulet!
MiaMariah skrev 2007-11-25 14:23:30 följande:
knyttis - söt ny presbild!
Tack söta du! Du med!
numberone skrev 2007-11-25 13:46:05 följande:
Knyttis:Guuu va söta dina mini julstrumpor är....det ser ut som en liten adventskalender när de hänger på rad!!
Tack!
Hur mås de med magen nu?
Peak skrev 2007-11-25 13:47:11 följande:
åh sitter här med ont i magen och tårarna brännande...jag som skulle baka pepparkakor och nu fastnade jag och läste om a-kassan...Jag förlorade ju mitt jobb som ni säkert kommer ihåg...Jag fick ett arbetsgivarintyg på de 6 mån jag jobbade (med mycket bättre lön än innan) och innan det jobbet var jag fl. Nu har jag fått en jättelåg dagsersättning och får ut ca 4000:- mindre än jag räknat med - herregud vilken panik jag får nu!
Åh vad jobbigt 4000 de mkt pengar, hoppas de dyker upp ngt annat jobb snabbt el att du startar ngt eget som du tänkt! Kram
mimmi006 skrev 2007-11-25 14:57:20 följande:
De är ganska fula. Kan ta en bild ändå ... du får hålla tillgodo med mina kransar på tv-skåpet så länge. SÅ HÄR GÅR DET OM MAN INTE HAR EN STOMME *haha* och de är INTE GJORDA AV HÅR...
Fina kransar, charmigt att de inte är helt jämna
MiaMariah skrev 2007-11-25 15:53:29 följande:
Har shoppat Greengate och Walther & Co.
Ååååh vad fint! Avis!