Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Anton2005 skrev 2007-11-07 18:49:22 följande:
    Go kväll på er!Känns nästan som luften har gått ur mig helt. Orkar inte plocka, fixa ochh greja här hemma. Känns som jag har möblerat om, bytt gardiner mm sen vi flyttade in och det känns inte som jag blir nöjd med helheten. Vet inte vad jag ska göra med alla genomgångsutrymmen eller vad man ska kalla det, hallar och grejer.Någon som har tips på hur man ska lägga upp det hela. Jag börjar lite här och lite där och sen blir inget klart. Känns som jag skulle behöva vara ledig en månad från jobbet och bara få pyssla och fixa här hemma.Får ju massa bra ideér härifrån jämt men känner mig ändå inte så sugen på att greja, konstigt!?
    Ta det lungt ett tag och känn efter ordentligt, du kommer att komma igång med boandet igen om ett par månader !
  • Det ljuva livet
    juliah skrev 2007-11-07 19:00:20 följande:
    Ett litet dilemma, jag har ju nu lovat bort skåpet till en köpare. Jag tror att jag fått ett högre bud....Jag får panik över det här nu.
    Maila den första köparen och säg att du fått ett högre bud, vill han bjuda över så är det upp till honom. Eller så tar du dit båda köparna samtidigt och låter sem slåss om det .
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2007-11-07 19:05:08 följande:
    Här är påsen:
    Åh, vad fin!
    Karamellfabriken skrev 2007-11-07 19:14:54 följande:
    Och här är en hemmasydd variant
    Vad du kan karamellfabriken.
  • Det ljuva livet

Kan inte bestämma mig för vad jag ska ägna kvällen åt, sitta här, göra hjärtan måla möbler i källaren eller slappa framför TV.n. *Lutar åt aldternativ ett eller två *

*tänker på Gemelli som förhoppningsvis har en liten Vide på magen *

• Det ljuva livet
    mimmi006 skrev 2007-11-07 19:32:50 följande:
    Vilken tortyr att inte kunna handal allt från Maileg som jag vill ha... (det är faktiskt till mig, jag måste erkänna det ). Undrar vad man skulle kunna sälja? *fniss*
    Lägg ut barnen på blocket och fyll deras rum med små grisar och kaniner .
  • Det ljuva livet

Nä, Mimmi jag lägger ut bilden på de små rara gossarna när de hoppas tyst och stilla från stolar och så blir jag av med dem i ett nafs .

• Det ljuva livet

Godmorgon! Här hemma fortsätter magsjukan med förnyad kraft. Minstingen har fått diarré = två dagars karantän till.

Tror ni man får skicka mellankillen till förskolan? Det var han som fick det först (i lördags) och nu diver han sina krassliga brorsor till vansinne. Han hade verkligen behövt komma hemmifrån och leka av sig.

• Det ljuva livet

Någon som vill köpa tre rara gossar? Billigt!

*något trött på att vara hemma*

Hinner inte läsa ikapp, bakar kärleksmums och är bara vid datorna för att kolla recepet.

Karamellfabriken: Vi hade panel i vårt kök i lägenheten. Det var också rätt långsmalt, jag tänkte aldrig på om det var för många olika material på liten ytan.
    Så här såg det ut:

• Det ljuva livet
    Karamellfabriken skrev 2007-11-08 15:10:27 följande:
    nublu,Tack för titten. Panel är verkligen fint. Har ni använt "riktig" panel eller panelskivan?VSM,Ser jättemysigt ut! Riktigt hemtrevligt. Hade ni panel även under fönstret, gissar att det är ett element där?
    Panelen slutade vid fönsterbrädet.

Klart att vi inte har tillräckligt med kakao hemma, det får bli ljuuuuus galsyr idag.
Svar på tråden Vita hem del 6