Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

God Morgon!

Vi är fortfarande hemma och i karantän. *bläk*

MichaelaW: Vilket fintskåp, söt kille och ljustaken passar perfekt!

• Det ljuva livet

Hej KajsaM! Mår du bättre idag vännen ? 9-åringen fick diarré i måndags, 2 åringen bajsar ovanligt mycket och maken och jag har ooooont i magen.

Knyttis: Hoppas att ni hittar ett hus som passar snart då. Vi bodde 5 personer på 90kvm och det känndes som om vi aaaaldrig skulle hitta ett hus som passade oss, förlorade budgivningar, beskiktigade hus som vi trödde var drömhus men visade sig vara ruckel.
    Vi har bott i vårt hus sen i mars och det är verkligen som om vi har hittat hem .

Jag måste verkligen sätta fart med mina hjärtan . Har 4 stycken kvar att göra.

• Det ljuva livet
    Kajsa M skrev 2007-11-07 09:16:47 följande:
    Ja dina ord gjorde mkt nytta! Jag gjorde mitt val! Usch då! Då har ni drabbats hela gänget då! Blä för magsjuka! Men så länge det inte blir mer får man kanske vara nöjd...Ja nu är det 1 vecka kvar tills jag ska få alla paket!
    Skönt, det är alltid svårt att veta hurvida det jag menar kommer fram i skrift.Vad bra med jobben, vilket ska du välja? Kan du inte begära arbetslivsförkortning enligt sex timmarsregeln? Vet inte vad som är värst/bäst vinterkräksjukan (som jag tror vi har nu) eller vanlig magsjuka. VKS håller i sig så länge medans magsjuka är bra myckert jobbigare fast kortare tid
     Du får garanterat mitt paket sist

Mimmi: Då får jag kolla in skonas. är också känslig mot fula flaskor.
  • Det ljuva livet
    gemelli skrev 2007-11-07 10:25:06 följande:
    God morgon...Idag har jag varit på hinsvepning, skönt NOT! Shit vad ont det gjorde, men vad gör man inte för att den lille ska ut Så nu får vi se om det ger nått resultat Hoppas jag hinner köpa krokarna till Syltan innan jag ska in och föda idag, hahahaha Näää nu ska jag läsa ikapp lite.
    Då får du säkert snart träffa Vide . Mina två yngsta söner är födda bara ett par timmar efter hinnsvepningar.

Malins79:Vi har sånna. Absolut billigast är att köpa dem på tapegalleriet.se ( i Gbg) där kostar de en tredjedel av vad de gör på coop, bauhaus och Hornbach. Vill du se bild?
  • Det ljuva livet
    malins79 skrev 2007-11-07 10:31:30 följande:
    Ja!!!
    Vassego! Dessa kostade 35:-/meter. Vi räknade ut att det vi betalade 800:- (ink lim) hade vi fått betala 3600:- för på Hornbach. tapetgalleriet.se ska nog funka *för lat för att orka testa först*

Gemelli: det är nog bäst att du sätter fart om du inte ska göra Sylt besviken . Så spännande. Var du öppen något?
  • Det ljuva livet
    Ewis skrev 2007-11-07 10:44:03 följande:
    ååå nu är jag så sugen att göra kransar igen, kom mig inte för sist jag sa det.Har Ni halmstomme när ni gör kransarna eller vad har Ni som stomme?Lavendel blev jag så sugen att binda en krans av men min ute i trädgården går nog tyvärr inte att använda...Vart får Ni andra tag i lavendel till kransar?
    Jag gjorde en stomme av flera varv med bindtråd. Lavendeln tog jag från rabatten.
Svar på tråden Vita hem del 6