Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Toukka skrev 2007-11-07 14:49:40 följande:
    En till bild i mitt galleri gällande längden på gardiner. Är det bättre så, den sista bilden?
    Ännu längre  tycker jag, om det går.
  • Det ljuva livet
    Mori skrev 2007-11-07 14:56:58 följande:
    Gemelli: Iiiih! Håller tummarna för att det är på "riktigt" nu!VSM: Ja! Åsas Skattkammare gillar jag. Är det okej om jag använder det i arbetet?
    Klart! Jag blir bara glad !
  • Det ljuva livet

Lcoft: Minns du hur små barnens fötter var när de var små? Och hur gulliga de såg ut med runda mjölkmagar och pyttesmå rumpor *försöker få dina äggstockar att vibrera* .

• Det ljuva livet
    gemelli skrev 2007-11-07 15:11:24 följande:
    Nej jag har inte åkt in.... Ringde just precis den trevliga förlossningen (inte) och dom tyckte att jag skulle avvakta till jag inte stog ut längre hemma.Jaaa vad ska man säga 
    Eller så åker du in och vägrar åka därifrån! De kan inte neka dig lika lätt om du väl är där.
    LCroft skrev 2007-11-07 15:15:55 följande:
    VSM: Och mjölkspyorna som rinner längs ryggen på en, vakna mitt i natten av att man badar i mjölk... Men så tittar man åt sidan och ser en liten som snusar så gott intill... *tror äggstockarna hoppar trampolin där inne just nu* Kan bero på att Ida sovit i snart 4 timmar, fråga mig om en timme igen när hon grävt jord ur blomkrukan och slängt på gardinerna så kan det hända att det är verkligen lungt på äggstocksfronten
    Mina äggstockar minns inte allt det där . Bara att de vill tas i bruk . Tänk vad kul att få inreda ett bebisrum.
  • Det ljuva livet
    Sylt skrev 2007-11-07 15:25:31 följande:
    gem --> Lycka till!Ang uppfostran. Det är svårt, man kan ju bara veta hur man själv vill ha det. Jag gillar ordning o reda o vill gärna ha barn som man kan ta med sig utan att skämmas. Många tycker säkert att jag är för sträng. Ibland är det svårt att umgås med föräldrar som har en helt annan inställning, barnen blir förvirrade. Vår treåring gillar regler, det känns som att det ger  honom trygghet. Att han sen ibland tar det för långt o blir en polis är en annan sak .
    Jag är nog väldigt sträng mot mina pojkar med . Ser det som så att det är bättre att de vet vad som gäller nu när de är små än att jag ska behöva ta hela fajten när de blit tonåringar.
  • Det ljuva livet

Sunna: Vad fint ni har det! Trappan ser helt underbar ut och lille Ebbe får mina äggstockar att brumma som en liten humla..

Lcoft: Du och jag får väl ta och bli trådens fyrbarnsmorsor ..

• Det ljuva livet
    lillafruluva skrev 2007-11-07 17:00:21 följande:
    Jag med, jag med!!!
    Klart du får haka på . Maken bara skakar på huvudet och säger att jag inte är klok. *mina äggstockar jobbar i motvind*
  • Det ljuva livet
    MildaMaränger skrev 2007-11-07 17:58:40 följande:
    Jag vill "tacka" personen som håller på att anmäla mig hit och dit.Starkt av dig att inte kunna säga det till mig istället för att anmäla mig!
    Va! Fy vad fegt .

Skumboll: Kul att du hittat hit, vänta ett litet tag så har du alla saker som kännetäcknar en Vita hemmare .
  • Det ljuva livet
    LCroft skrev 2007-11-07 18:03:22 följande:
    Hoppas gemelli har åkt iväg nu VSM: Du måste vänta tills barnen sover och ni sitter och myser med lite tända ljus, kanske en stark grogg åt mannen SEN tar du upp hur gulligt det skulle vara med en liten som skulle ligga och snusa i vaggan breved er Min man bara väntar på att jag ska säga högt att en fjärde skulle inte vara dumt, nu och då frågar han med glimten i ögat om det är dags att gå upp på vinden snart Förresten du ska få en enorm kram av mig!!! TACK fick ljusstaken idag och den är sååå fin *glad* Nåt mera skulle jag säga också... ja! Välkomna alla nya
    Aha! Är det så man gör?! Tror att maken blir en ganska svårt nöt att knäcka med tanke på att han inte var särskilt sugen på att skaffa varken tvåan eller trean innan jag övertalade honom.
    Kul att du gillade ljustaken !! Hade paketet klarat sig? Var lite orolig att de inte skulle klara sig.
Svar på tråden Vita hem del 6