• juliah

Vita hem del 6

Smultron, det lät gott. Känner mig hungrig i dessa slanka tider Skrattande

Ja vi har pratat om en träff i sommar. Tycker nästan att vi borde prata lite om olika datum, rätt vad det är så är sommaren här.

• juliah

lasse Skrattande Din turgumma! Lycka till och ha det så roligt!

• juliah

lasse, det där förstår jag mig inte alls på, det närmaste en "häst" jag kommit var på ponnyridning med Noell i julas Skrattande Han är däremot expert inom området, ingen kan låta som en häst lika bra som hanSkrattande

frupuffen, tråden är så bra så! Vi fortsätter att göra lite reklam nu och då så att alla som vill följa med hittar den!

• juliah

lasse, ja han är go min N

Låter mysigt och förnuftigt med en egen hobby!

• juliah

Nu stormar jag in här och är redigt förbannad på FL
    Jag kommer ju för fasen inte in här, ja ok, efter 10 timmar från första försöket.

In på sidan kommer jag men kan alltså inet logga in. har startat en tråd om det, skrivit till red. Tackar så hemskt mycket för hjälpen...NOT! Uruselt!

Sådärja, fick jag avreagera mig lite.

Malwa, min man fyller i mars, han ska få en IPAL.

• juliah

Mufflon, helst hade jag velat svära också Skrattande

Jag får inget svar från red, inte ett smack! Katastrofdåligt det här.

Ikväll kan jag visa den där lilla byrån jag hittade i en lada och stora korgen som jag spraymålat. Nu kallar middagslagningen.

• juliah

Kajsa Skrattande

Jag är mitt uppe i middag, bada barn och vika tvätt. Återkommer senare!

• juliah

Här kommer en bild på helgens loppisfynd. En jättestor korg för 40 pix som jag sprayat vit.

Malwa, det är en radio. Finns på Bagaren och kocken bla. Den är super, går att ha med sig ut, i badrummet, på båten osv. Och bonus är att den är så snygg också!
Svar på tråden Vita hem del 6